Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hafta ici evet benim icinde uygun avrupa yakasinda olan arkadaslari ben alabilirim araba ile , bu arada 10 dk kadar sonra motosikletime veda ediyorum dun telefonla konustugum ispardadaki arkadaslar geldi , rakamda anlastik , su an noterde satis islemlerini yapiyorlar birazdan imza icin bende notere cikicam , cok uzuluyorum ama olmasi gereken su an icin bu , motosiklet gitti arkadaslikda bitti yok gerekirse Deer 152 ile olmadi arabam ile her zaman aranizdayim :) yada Fazer ile hehe. Hepinizi seviyorum kucak dolusu sevgiler.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
yapppmaa beee... iyi ki dün depoyu fullememişin =) abi sadece sen diil ki herkes çıkartıyo motorlarını.. ben daha bir iki yaz geçiricem sanırım.

 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Uğur hayırlısı olsun kardeşim. Allah daha iyilerini nasip etsin. İyi ki dün geziyi yapmışız hakikaten.
Ben kısmetse satmayı düşünmüyorum motorumu, hiç değiştirmeyi planlamıyorum. Kapımın önünde dursun yıllarca; istediğimde gezeyim.

Arkadaşlar, şöyle bir fikrim var : Havalar Perşembeye kadar sıcak gidiyor. Kartingi bu hafta Salı veya Çarşamba yapalım mı, ne dersiniz?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar geziye gelemediğim için çok üzgünüm. Kız arkadaşımla görüşmek için ankaraya gitmiştim. Cihan abi gezi var geliyormusun diyince tamam geliyorum dedim ama bu fikir kız arkadasımın hiç hosuna gitmedi. Bende mecburen kalmak zorunda kaldım. Eğer hafta içi bir etkinlik düşünürseniz katılmaya çalıişırım...
Uğur abi gpr'yi sattın hadi bakalım insallah iyi bi FAZER bulursun..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Beyler ya Pazar günkü geziye gelenler hatırlıyor mu bir ara şile'ye gelmeden önce sarı bir vincin arkasına takıldık şaka gibi kullanıyordu ben korna falan çaldım..

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/10275635.asp?gid=229&sz=85009

Bu haberdeki vinç o vinç değilse ben de terbiyesiz evladıyım. Daha haberin başlığını gördüğümde aklıma o araç geldi, devamını bi okudum ki Beykoz falan diyo..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar askerliği tecil ettirmek için bir günüm var =) askerlik işlemlerinin tavan yaptığı bu günlerde, istanbul'da yabancı şubede işimi bir günde halletmem imkansız. o yüzden Balıkesir, Burhaniye'ye (kütüğüm orda) gidip yaptırıcam. Burhaniye ve Balıkesir merkez arasında mekik dokumam gerekeceği için motorla gidiyorum. En mantıklısı feribot heralde di mi? Var mı tavsiyeniz?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar askerliği tecil ettirmek için bir günüm var =) askerlik işlemlerinin tavan yaptığı bu günlerde, istanbul'da yabancı şubede işimi bir günde halletmem imkansız. o yüzden Balıkesir, Burhaniye'ye (kütüğüm orda) gidip yaptırıcam. Burhaniye ve Balıkesir merkez arasında mekik dokumam gerekeceği için motorla gidiyorum. En mantıklısı feribot heralde di mi? Var mı tavsiyeniz?


Evet erdemcım bın ferıbota rahat rahat gıt bandırmadan gecersın balıkesıre.Yavas gıt allah kaza bela vermesın.Motorun suyuna yagına dıkkat et yola cıkmadan once.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Kesinlikle Yenikapı-Bandırma feribot. İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler.
Su + yağ kontrolü şart. Ayrıca dizlik ve pantolonun içine içlik de giyebilirsin. Uzun yolda tutulmasın dizlerin..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Vallahi su aklımdan çıkmıştı.. Akşam kontrol ederim. üstüne biraz su eklerim.. motor pantolonu giyicem. Sağolun beyler. Dilerim bir günde halledebilirim. Konaklamaya gerek kalmadan düşerim yola.

Şirketten ancak haftaya çarşamba için izin alabildim =( umarım kayıtları kaçırmam. ve umarım haftaya çarşamba hava çok bozmaz. Motorla gitmeyi çok istiyorum çünkü. aksi halde arabayla gidicem sanırım. hazır lafı geçmişken haftasonu su seviyesini de kontrol edim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem konuyu güncelleyelim hemde şu abiyi bulayım diyorum..

Hala yok mu Tuzlada GPR 125 sahibi olan biri. Sürekli görüyorum bu motoru bi türlü fırsat bulamadım konuşmaya =((
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Geçen bir gezide Tuzla'ya doğru dolaşmaya gittiğimizde tam kalkarken bir çocuk gelmişti yanımıza.Derbi'lerin durumlarını sordu ve kendilerinde yanlış hatırlamıyorsam 3 tane gpr125 olduğunu ve tekini sattıklarından falan bahsediyordu.Büyük bir ihtimalle odur.Çünkü kendi deyimiyle başka "gpr125 kullanıcısı" yokmuş:)
Bu arada o çocuğu buralarda arama:mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen bir gezide Tuzla'ya doğru dolaşmaya gittiğimizde tam kalkarken bir çocuk gelmişti yanımıza.Derbi'lerin durumlarını sordu ve kendilerinde yanlış hatırlamıyorsam 3 tane gpr125 olduğunu ve tekini sattıklarından falan bahsediyordu.Büyük bir ihtimalle odur.Çünkü kendi deyimiyle başka "gpr125 kullanıcısı" yokmuş:)
Bu arada o çocuğu buralarda arama:mrgreen:

Tuzla'ya dolaşmaya gelıpte beni sormuyosun Mehmet abi :pale:

Bide neden buralarda aramayım :silent:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bu konuya 1674 cevap yazıldı 44516 kere görüntülendi


Daha konusulacak ne kaldiki ? :)

Selamlar.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Tuzla'ya dolaşmaya gelıpte beni sormuyosun Mehmet abi :pale:

Bide neden buralarda aramayım :silent:

Ya oğlum bahsettiğim neredeyse 2 ay önceki olay:mrgreen:
Ben sordum çünkü çocuğa sitemiz takılıyor musun diye de işim olmaz demişti:cat:

Bu konuya 1674 cevap yazıldı 44516 kere görüntülendi


Daha konusulacak ne kaldiki ? :)

Selamlar.

Uğur abi selamlar...
Hayırlı olsun motorunu satmışsın.Valla motorun hakkını veriyordun ama yazık olmuş.
Neyse inşallah fazerlenirsin de hayatımda bineceğim ilk sıralı dörtlü seninki olur:p
(Şimdiden yerini yapıyıorum:queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
çok bi hüzünlü gördüm seni motorundan ayrılmış olmanın etkiside var sanırım

--------------------

Sorma :) yani henuz aliskin degilim arada masanin uzerine kayiyor gozlerim kirmizi anahtari goremeyince bi tuaf oluyorum


Tez zamanda Fazer'imi alip bu lanet uzuntuden kurtulmaliyim :)

Kendimi oyalamam lazim .

Insallah mehmetcim insallah bakalim halen arastiriyorum yani su an icin kur'da yuksek biraz daha bekliyorum aradigimi bulmak icin.

Yap bakalim yerini :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
--------------------

Sorma :) yani henuz aliskin degilim arada masanin uzerine kayiyor gozlerim kirmizi anahtari goremeyince bi tuaf oluyorum


Tez zamanda Fazer'imi alip bu lanet uzuntuden kurtulmaliyim :)

Kendimi oyalamam lazim .

Insallah mehmetcim insallah bakalim halen arastiriyorum yani su an icin kur'da yuksek biraz daha bekliyorum aradigimi bulmak icin.

Yap bakalim yerini :)

Hayırlı uğurlu olsun Uğurcum satmışsın Derbiyi. Güzel bi fazer bulursun inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst