- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
Bence bu kiti almayın..
Çok pahalı ayrıca büyük piston krank koluna daha fazla baskı yapacağı için krankta boşluk yapması büyük soruna yol açar.
Ama şu var daha fazla performans istiyorsanız tek sekmanlı piston kiti bulabilirseniz alın.
Daha az sürtünme ve daha fazla devir
Hatta ölçüleri bakılıp şu mito pistonu ile tutarsa bundan takabilirsiniz
Çok pahalı ayrıca büyük piston krank koluna daha fazla baskı yapacağı için krankta boşluk yapması büyük soruna yol açar.
Ama şu var daha fazla performans istiyorsanız tek sekmanlı piston kiti bulabilirseniz alın.
Daha az sürtünme ve daha fazla devir
Hatta ölçüleri bakılıp şu mito pistonu ile tutarsa bundan takabilirsiniz
Son düzenleme: