Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bence bu kiti almayın..
Çok pahalı ayrıca büyük piston krank koluna daha fazla baskı yapacağı için krankta boşluk yapması büyük soruna yol açar.
Ama şu var daha fazla performans istiyorsanız tek sekmanlı piston kiti bulabilirseniz alın.
Daha az sürtünme ve daha fazla devir :)

Hatta ölçüleri bakılıp şu mito pistonu ile tutarsa bundan takabilirsiniz

MITO%20FLAT%20TOP%20%20MITAKA%20PISTON.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
türkiyede en fazla yol yapan gpr 125 23 bin üzeriydi sanırm acaba nasıl gidiyor o halde sahibinden.com daki motor
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
29 Ekim'de duzenlenicek olan Sehitlik kortej'ine bizim grup'dan benim disimda kimse katilicakmi ? Katilmiyacaksa neden katilmiyacak :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Abi sen Derbi'yle mi katılıcan? biraz detay verebilir misin? Belki ben de gelirim 29 Ekim'de iş yok.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Evet erdemcim kismet olursa ben derbi ile katilmayi planliyorum bu sene , detaylari asagidaki link'de bulabilirsin.

Belkilere birakmiyalim isleri ayarliyalim kendimizi gelelim destegimizi verelim bizde sesimi duyuralim.

http://www.motosiklet.net/forum/duy...erimizi-anma-ve-cumhuriyet-kortej-surusu.html


Ugurcum katılmak istiyorum carsambaya kadar durumları ayarlayabılırsem haber verırım ben sana.

Ya bıde ıyıce koptuk hee kımse yok pıyasada kapanıs bulusması yapmadık arkadaslar henuz sezon kapanmış sayılmaz o yuzden:).şöyle guzel bır toplaşmayla sezonu kapatalım derim.Kımseden ses cıkmıyor herkes soguk bakıyor ama ben yınede teklıf edeyım dedım.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
:) valla Sehitlik korteji tamamlandiktan sonra bir yerlerde grup halinde yada biz bize olabiliriz diye dusunuyorum.


Cok ozledim :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar selam. Çarşamba günü benim de programım var, katılamıyorum malesef. Çok saygı duyduğum bir işi gerçekleştirmiş olacaksınız, umarım açık bir havada güzel bir sürüş olur.
Ben yokluğum sırasında bir USA macerası yaptım 2 haftalık. Sizleri de çok özledim. Anlatacak çok şeyler var, eminim sizin de vardır. Bu arada Aralık'ta askere gidiyorum, kesinleşti. Askerden önce mutlaka bir buluşma yapmalıyız. Hatta tarih belirlemekte fayda var. Şimdilik gelecek Pazar diyebiliriz? 2 Kasım Pazar, sabahtan buluşup kahvaltı edip orta ölçekli bir gezi yaparız. Ne dersiniz?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
slm arkadaşlar bende mxr 125 var bu makınayla 170 çok kez gördüm hatta bıkaç sefer 180 bıle gördüm herkez şaşırdı işte sıze cengaverın kısa vıdeosu bıraz dumanlı benzınle karıştırıyorum neme lazım pompa bozulur sakata bınmesınhttp://www.izlesene.com/video/gilera%20mxr-gilera-mxr-125/580184

hocam selamlar. mxr gerçekten şahane bi makine. bizim makinelerden çok daha güçlü. bir tane de motor üstünden çekebilsen keşke, hızlanma, son hız falan görürdük. güle güle kullan. bu arada egzoz nedir? sesi iki zamanlı için epey tok geliyor.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
slm arkadaşlar bende mxr 125 var bu makınayla 170 çok kez gördüm hatta bıkaç sefer 180 bıle gördüm herkez şaşırdı işte sıze cengaverın kısa vıdeosu bıraz dumanlı benzınle karıştırıyorum neme lazım pompa bozulur sakata bınmesınhttp://www.izlesene.com/video/gilera%20mxr-gilera-mxr-125/580184

hakanım belediye ceza kesmesin ne kadar çok yağ koymuşsun depoya :p
hocam selamlar. mxr gerçekten şahane bi makine. bizim makinelerden çok daha güçlü. bir tane de motor üstünden çekebilsen keşke, hızlanma, son hız falan görürdük. güle güle kullan. bu arada egzoz nedir? sesi iki zamanlı için epey tok geliyor.

exup sistemi silindirden klapeli olduğu için ve silindir üstünde sıkıştırma odası bulunduğu için tok çıkar bunların sesleri:wiinkk:
e bide teknoloji o zaman sesi bu kadar kesebiilyotdu, sizin motorlarınızda bunun için oldukça daha fazla uğraşmışlardır ama gelgelelimki sesiiz egzozu sevenimiz az..:)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar selam. Çarşamba günü benim de programım var, katılamıyorum malesef. Çok saygı duyduğum bir işi gerçekleştirmiş olacaksınız, umarım açık bir havada güzel bir sürüş olur.
Ben yokluğum sırasında bir USA macerası yaptım 2 haftalık. Sizleri de çok özledim. Anlatacak çok şeyler var, eminim sizin de vardır. Bu arada Aralık'ta askere gidiyorum, kesinleşti. Askerden önce mutlaka bir buluşma yapmalıyız. Hatta tarih belirlemekte fayda var. Şimdilik gelecek Pazar diyebiliriz? 2 Kasım Pazar, sabahtan buluşup kahvaltı edip orta ölçekli bir gezi yaparız. Ne dersiniz?


Orhancım hosgeldın memlekete.Sen askere gıtmeden once bı toplanma yaparız.2 kasım pazar için arkadaslarla bı konusalım bakalım herkes uyggunsa organıze ederız.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaslar yarınkı etkınlıge gelemıyorum maalesef.Gümrükler açık 29 ekımde calısıyorum ben arkadaslar bugun bellı oldu(memeleketın ıhracatı sozkonusu naapalım mecbur).Ama haftasonu naapıp edıp toplanalım havada ıyı olacak buyuk ıhtımalle bu haftasonu.Orhan askere gıtmeden önce motorlarla son kez toplanmamaız lazım.Sezonu kapatırız hepberaber.Hem ben motoru satıyorum motorla bırlıkte son bulusmamız olabılır benım ıcın.Herkes kendını ayarlasın lutfen.


GELENEKSEL GPR BULUŞMASI 5
2 Kasım 2008 Pazar
Buluşma Noktası :
Avrupa : 4. Levent Metro Durağı
Buluşma Saati : 09:00
Gezi Programı : Şileye ne dersınız??? şöyle sağlam bir yol yapıp yorulduk diyelim.
Katılanlar :
1. cihantavuz (Cihan)
2. Orhan(orhanko)
3. ....
4. ....
5. ....
6. ....
7. ....
8. ....
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Arkadaslar yarınkı etkınlıge gelemıyorum maalesef.Gümrükler açık 29 ekımde calısıyorum ben arkadaslar bugun bellı oldu(memeleketın ıhracatı sozkonusu naapalım mecbur).Ama haftasonu naapıp edıp toplanalım havada ıyı olacak buyuk ıhtımalle bu haftasonu.Orhan askere gıtmeden önce motorlarla son kez toplanmamaız lazım.Sezonu kapatırız hepberaber.Hem ben motoru satıyorum motorla bırlıkte son bulusmamız olabılır benım ıcın.Herkes kendını ayarlasın lutfen.


GELENEKSEL GPR BULUŞMASI 5
2 Kasım 2008 Pazar
Buluşma Noktası :
Avrupa : 4. Levent Metro Durağı
Buluşma Saati : 09:00
Gezi Programı : Şileye ne dersınız??? şöyle sağlam bir yol yapıp yorulduk diyelim.
Katılanlar :
1. cihantavuz (Cihan)
2. Orhan(orhanko)
3. ....
4. ....
5. ....
6. ....
7. ....
8. ....



GELENEKSEL GPR BULUŞMASI 5
2 Kasım 2008 Pazar
Buluşma Noktası :
Avrupa : 4. Levent Metro Durağı
Buluşma Saati : 09:00
Gezi Programı : Şileye ne dersınız??? şöyle sağlam bir yol yapıp yorulduk diyelim.
Katılanlar :
1. cihantavuz (Cihan)
2. Orhan(orhanko)
3. Koray (koromako)
4. ....
5. ....
6. ....
7. ....
8. ....[/QUOTE]
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Bence bu kiti almayın..
Çok pahalı ayrıca büyük piston krank koluna daha fazla baskı yapacağı için krankta boşluk yapması büyük soruna yol açar.
Ama şu var daha fazla performans istiyorsanız tek sekmanlı piston kiti bulabilirseniz alın.
Daha az sürtünme ve daha fazla devir :)

Hatta ölçüleri bakılıp şu mito pistonu ile tutarsa bundan takabilirsiniz

MITO%20FLAT%20TOP%20%20MITAKA%20PISTON.jpg
Mitakanın gpr için pistonu var ama bunlarda yanma odası yok piston üstünde!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst