Derbi moto gp de`de 110km/h ancak yapiyor bu yüzden aprilia ile beraber artik bisiklet ile yarisacaklarmis!:salut: Ya su forumlarda motosiklet bilgisi olan cok az insan var, 2zaman motorlari daha mobilet motorlari ile ayni teknolojide zanneden, hic binmedigi motor hakkinda yorum yapan, gpr gibi birebir yaris replicasi bir motoru(özelliklerini inceleseler anlarlar ama nerde) cbr 125 gibi motorlarla kiyaslayan vs vs valla bu mesajlari okurken sinirden kendimi zor tutuyorum ama anlatsanda birsey farketmiyor, ancak motora binip biraz gazi acinca boyle konusanlarin fikirleri degisiyor