abi geldiğimden beri telefondaydım ancak oturabildim makinenin başına. orhan resimleri bu kadar hızlı beklemiyordum çok şaşırttın beni.. şimdi jonturk'u de baskı altına sokmuş oldun onun da resimleri yüklemesi icab edicek =))))
gprbilo, öyle pek "kiminki daha hızlı" konularına girmedik. aynı anda gazlayıp yavaşladık hep. grup sürüşü kurallarına da elimizden geldiğince bağlı kalmaya çalıştık. yolda gördüğümüz en yüksek sürat de heralde 120 civarıydı..
Buluşma fikri, organizasyon, rehberlik, vs herşey için tekrar teşekkürler arkadaşlar. bu motorla hiç bu kadar eğlenmemiştim. ben yavaştan kaçayım, sabah erken kalkıcam..