Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
12
bu da benim minik canavar:) yaa arkadaşlar bizim motorlara uyabilecek güzel bir tankpad arıyorum ama baktıklarım genelde büyük gelior. keserek biçerek filan olsun isemiorum.varmı bildiğiniz bi yer anadolu yakasında bize uygun çok çeşit olan yerler? kızıltoprak tarafına mı baksam acaba?

...............
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
arkadaşlar bende geziyi başka bir hafta sonuna taşıma fikrindeyim.yarın ha yağacakmı ha yağmayacak mı düşüncesiyle az çok tadımız kaçıcağına az daha sabredip rahat kafayla günlük güneşlik bir pazar yapalım bu işi diye düşünüorum. zaten benim motor 5800 e gedi. büyük ihtimalle hafta içi 6000 bakımına götürücem. daha fazla km de yapmak istemiorum açıkçası bakıma kadar.

Arkadaslar soullunde dedıgı gıbı bencee hiç strese sokmayalım kendımızı şöle gunluk guneslık bı hafta sonunda rahat rahat yaparız bulusmayı.Haftaya pazara erteleyelım mesela.Yoksa bole stres olucaz vay yagdı vay yagmadı sımdı yagcak ya yagarsa dıye gerılmeyelım zevk alamayız cunku havayla bogusmaktan.ben gec saate kadar buralardayım.Kararımızı verelım yarın ıcın !!!!
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben bugün yağmura yakalandım, hava sıcak olduğu için pek koymadı =) ama tabi grup sürüşünün keyfini kaçırır.. siz bilirsiniz, ben uyarım her plana. ben de tankpad arıyorum bu arada.. jant şeridi de yapıştırim diyorum ama kırmızı mı turuncu mu karar veremiyorum..

bu arada soull senin plakalık iptali nasıl yapılmış? görebileceğimiz bi fotoğraf var mı? plaka nerde duruyor?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
12
ben bugün yağmura yakalandım, hava sıcak olduğu için pek koymadı =) ama tabi grup sürüşünün keyfini kaçırır.. siz bilirsiniz, ben uyarım her plana. ben de tankpad arıyorum bu arada.. jant şeridi de yapıştırim diyorum ama kırmızı mı turuncu mu karar veremiyorum..

bu arada soull senin plakalık iptali nasıl yapılmış? görebileceğimiz bi fotoğraf var mı? plaka nerde duruyor?

benim plaka ve plakalık bütün halinde evde :) vidalarıyla beraber. artcı koltuğu çıkarılınca zaten bağlantı yerleri çıkıyor. istendiğinde ordan takılabilir tekrar. ben şimdilik takmadım ama takıcam. böyle daha hoş görünüyor gerçi ama tabi polis tehlikesi var:)
bu arada sinyalllerde bağlı zaten plakalığa arkadaşlar.orhanko arkadaşımızın alttaki mesajından sonra ek olarak yazıorum bunu.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Soul gayet şık motorun. Yalnız arka sinyalleri de bir şekilde bağla derim arka kuyruğa. İhtiyaç olabilir..

Meteoroloji yarına bulutlu diyor. Ben kendimi yarın buluşmaya göre ayarlamıştım. Dolayısıyla buluşma yapalım diyorum. Cihan, sen çok uzaktan geleceğin için tereddüt ediyor olabilirsin, normal karşılıyorum. Gelecek haftalarda yine buluşma yapılabilir ama yarın için çıkmaya kararlı olanlarla buluşalım. Ben kararlıyım, inadım inat.

Yarın kim geliyor şimdi? Gelenler el kaldırsın :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Soul gayet şık motorun. Yalnız arka sinyalleri de bir şekilde bağla derim arka kuyruğa. İhtiyaç olabilir..

Meteoroloji yarına bulutlu diyor. Ben kendimi yarın buluşmaya göre ayarlamıştım. Dolayısıyla buluşma yapalım diyorum. Cihan, sen çok uzaktan geleceğin için tereddüt ediyor olabilirsin, normal karşılıyorum. Gelecek haftalarda yine buluşma yapılabilir ama yarın için çıkmaya kararlı olanlarla buluşalım. Ben kararlıyım, inadım inat.

Yarın kim geliyor şimdi? Gelenler el kaldırsın :)

Ben geliyorum (Dediğim gibi sabah sabah bi iş falan çıkmassa, çıkarsa da sonradan katılırım).

Arkadaşlar abartmayın ya hava yağmurlu göstermiyor. Haa baktık sabah hava yağışlı, o zaman iptal ederiz. Daha yağmur yok bişiy yok cayıyosunus
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
arkadaşlar ne oldu şimdi yarın sabah buluşuyormuyuz? ben yarın sabah yağmur yağmazsa gelirim. zaten işten çıkıp gelcem leventten.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben varım. saat 10:00'da 4 levent metro durağının orda.

0533 255 4844
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
12
ben yokum diorum arkadaşlar .yarın son anda duruma göre karar veririm demek filan istemiorum. bir önceki sayfada yazdığım gerekçelerle bu buluşmanın daha genel ve eksiksiz olarak sonraki haftasonu yapılmasını temenni ediorum. tabi yarın içinde buluşmak isteyen arkadaşlara engel diil bu.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Riva gezisi katilimci arkadaslarimiz'dan bir kacinin "ben dahil "hava muhalefeti nedeni ile iptal olmasi ve bir sonraki haftaya ertelenmesi yonunde israrci olmaktadir.
lakin 4.levent metro istasyonu onundeki bulusmanin gerceklestirilmesi istenmektedir , on tanisma ve yakin bir locasyonda dinlenme sohbet karsilastirma vesayre .

Ben ve cihan arkadasimiz yarin saatinde 4.leventte olmak uzere anlastik.

Bilginize.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
Arkadaşlar gezi iptal fln olursa bizde 5-6 motor ckmaya karar verdik

yol Haritası: 2. köpru yolu üzerinden virajlı Şile otobanı ve sonrasında meşhur Ağva virajları ve sonrasında mangal Partisi

Yaklaşık mesafe: 100km isteyen arkadaşlar gelebilir
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaştaydım, şimdi geldim eve.
Jonturq, son kararı beğendim ben de. 10:00'da 4. Levent'te buluşup Avrupa tarafında takılıp sonra dağılabiliriz. Nereye gidelim dersiniz? Baktık hava güzel, Garipçe Köyü veya Rumeli Feneri'ne gidelim derim ben.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
evet arkadaslar riva gezisini haftaya pazar uygun hava kosullarında yapma konusunda genel gorus var.Arkadasların genel goruslerı dogrultusunda ve eksıksız katılımın saglanması için üzülerek riva gezisi onumuzdekı hafta pazar gunune ertelendı dıyoruz o zaman.


Riva gezisinden bagımsız olarak yarın sabah 4.levent metroda saat 10 da toplanalım dıyoruz ısteyen arkadaslar katılabılır.Hava durumuna da baglı olarak yakın bı yerlerde takılıcaz.Gelmek ısteyen arkadaslara duyurulur.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bilal senin tutumundan hoslanmiyorum , biz gpr bulusmasi icin ismini yazigimiz zaman ehliyetinin olmayisindan dolayi bizlere uzulerek katilamiyacagini soylememismiydin ? Benmi yaniliyorum yoksa , simdi ise yaklasik 100 km lik yolu kat edecegin ve sonrasinda mangal yapabilicek olmanizdan bahsedior ve diger arkadaslarimiza cagrida bulunuyorsun.

Gitmek istiyen arkadaslarimiza simdiden iyi eglenceler.

Saat 10 da 4.levent'deyim

saygilar.

Garipce mukemmel fikir road captain sen olucaksin yarin zaten :) en kotu kahvede batak oynar cay iceriz
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Anlaşılan yarın Anadolu'dakiler Anadolu'da, Avrupa'dakiler Avrupa'da takılacaklar.

Bilal, Koromako Koray ile iletişime geçer misin? O da Anadolu tarafında ve geziye katılmak istiyordu. Telefonu 0532 257 34 57, size katılabilir.

Bilal senin tutumundan hoslanmiyorum , biz gpr bulusmasi icin ismini yazigimiz zaman ehliyetinin olmayisindan dolayi bizlere uzulerek katilamiyacagini soylememismiydin ? Benmi yaniliyorum yoksa , simdi ise yaklasik 100 km lik yolu kat edecegin ve sonrasinda mangal yapabilicek olmanizdan bahsedior ve diger arkadaslarimiza cagrida bulunuyorsun.

Gitmek istiyen arkadaslarimiza simdiden iyi eglenceler.

Saat 10 da 4.levent'deyim

saygilar.

Garipce mukemmel fikir road captain sen olucaksin yarin zaten :) en kotu kahveda batak oynar cay iceriz

Eyvallah, memnuniyetle :wiinkk:

Haydi son listeler :

Avrupa (10:00'da 4. Levent Metro) :
1. Jonturq
2. Cihan
3. Orhanko
4. Ketchup
5. ???

Bir öneri daha; baktık hava güzel oldu, saat makul, Anadolu'da da Avrupa'da da iki grup var, bu iki grubu akşam buluşturabiliriz. Kısacası her iki grup kendi tarafında kalıp hem tanışıp sohbet edip hem de havanın durumunu kollamış, vakit kazanmış olacak. Ee, sonunda baktık hava güzel, buluşuruz. Saat ve hava uygun olursa akşam Avr. tayfası Anadolu'ya geçebilir, Cadde'de buluşabiliriz.. Koray'ın numarası bende var. Anadolu ekibi olarak onu arayabilirim. Ya da Bilal, bana numaranı verirsen iletişime geçebiliriz. Ehliyet konusunda fikrini son anda değiştirdin sanırım, olabilir..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Orhan , cihan beylikduzunden hareket ettiginde beni ariyacak , olasi bir yagmur durumunda cihanin kat edecegi yol mesafesini dusundugumuz icin tekrar geri donmesini gerekecek ve bize katilamiyacak.Eger olumsuz bir sey olmaz ise The marmara onunde Cihan arkadasimizi karsiladiktan sonra 4 levent e hareket edecegiz.


Uykusuz kalmanin mantigi yok 4 levette olacagiz gelmek , tanismak istiyen kullanicilarimizin bilgisine.

Allah rahatlik versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst