Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
yaw geçen sahilde 2 tane apaçi (biri artçı) virajda yanımdan öyle bi geçtikiii nerdeyse ayaklık falan değecekti. altında da kinetic honda dökülüyo:) kafalarda ne kask var ne bişiy. bi an düşündüm acaba benim motoru versem napar diye:) hakkaten temiz bi asfaltta virajda biraz zorlayalım limitleri arkadaşlar ya. ehliyetsizler size diyorum: alın artık hadiyin basalım gidelim bi yerlere!



Ben aldım ehliyeti.Jonturku bekliyoruz artık o da alsın organızasyon mevsımını açalım.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Rami Trafik tescilde bir tanidik bulamadigim surece benim ehliyet cok uzuyacak, her seferinde sadece 2 memur ile calistiklarini yeterli personel olmadigi icin ehliyetlerin gec ciktigini yapacak bir seyleri olmasigini soyluyorlar bu gidisle sanirim 10 gun u bulacak benim kart i elime almam.Bu arada kisa far olayini cozdum,baglanti kablolari gevsemis elle kontrol ettim sikilastirdim su an bir sorun yok cok sukur. Bu arada ben 180/50/17 lastik kullanan varmi benim disimda ?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Jonturq Bayağı kalınmış ya senin arka lastik. Ben orj 140'ı kullanıyorum..

Bilo Sağa çekme sorununu servise danıştığımda "Yüksek hıza çıkınca sorun yok" dediler ama öyle değil işte. Düşük hızda sola çektiği için yüksek hızda da bir miktar sağa çekiyor, gayet normal. Ama seninle beraber 3. GPR bu. Zannediyorum ki hemen hepsinde bu sorun var. Yine de çözebilirlerse paylaşımını bekliyoruz..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
ayarsızlık vardır dedi yaparım dedi bnde goturcem bu arada 180 lik lastik cok fazla kalın 150 /60 /17 lastik en ideal olanmıs sanırm
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
evet md de bi arkadas soylemisti 180 lik icin dedim yuh :D balon malon gidiyormus ama maksat goruntu diyordu
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
150/60/17 arka için şase içinde ideal olanmış ön yine aynı ama 60 yanak olucak birazda sertleştiriyoruz amortsörü sonra virajları siz düşünün (= michelin pilot 2ct almk lazım ama oda cok pahalı :S
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben orjinal lastiklerle idare edeceğim bu yaz. Gelecek yaz değiştiririm.
Motosiklet için lastik balans ayarı yapan bir yer biliyor musunuz? Malum İstanbul yollarında çukurlara gire çıka balans diye birşey kalmıyordur eminim.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bostancı koprusunun orda buz motor var cok iyidir. google yazarsan ztn krokisi flnda cıkıo bnmde lastikler bitio degişmem lazım
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
orhanka sn nerde oturuyorsun anadolu tarafımı cıkalım bi two white derbi (=
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
orhanka sn nerde oturuyorsun anadolu tarafımı cıkalım bi two white derbi (=

Çok iyi olur gezsek. Ben Levent'te oturuyorum. Bizim taraf da uyar bana Anadolu da. Yalnız hafta içleri ancak geç saatte binerim işten dönünce, o da ancak Avr. olur. Haftasonu müsaitim genelde.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bndede ehlyet yok :D bnde bu sınavda alıcam temmuzdakinde (= cumartesi fln bi toplanalım 12-1 gibi gezeriz cadde tarafında uyarsa
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
yuru bea gprbilo benim surucu kursunun hatasindan dolayi kaldi gerci ama bu basligi okudukca parami nude ile degerlendirmeye karar verdim gibi :thumright
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
yuru bea gprbilo benim surucu kursunun hatasindan dolayi kaldi gerci ama bu basligi okudukca parami nude ile degerlendirmeye karar verdim gibi :thumright


"GPR125R Dogru karar" (cok mu ozenti oldu honda cbr 600rr dan:p:p)Saka bi yana sayımız artıyo yavas yavas yaa cok hosuma gıdıyo bu durum arkadaslar keyıflendım bak.İşallah nudeına kavusursun masaya.Kararın hayırlısı olsun.

Bı sayayım bakiim dedım kendı kendıme kimler var istanbuldan sadece dıye.Orhanko,Jonturk,Cihantavuz,GprBilo,Ketchup,koromako.
İstanbul dısından Astral vardı ama sesı solugu cıkmıyo uzun zamandır.İstanbul için forumdan haberar olan sımdılık Derbı sahıbı 6 kısıyız.az dııl ya.Forumdakı, Almayı dusunen arkadasları ve derbı ye sempatı duyanları da eklersek hareket goruluyoo baya.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bnm 1 arkadaşım daha var 7 kişi oluyoruz cadde tarafında bi yeşil siyah birde grenajları kendi yeşile boyatmiş gpr125 daha var ama onları tanımıyorum 10 kişi varız hrlde (= 7 derbi birden cıksak yola cok gzl olur noluo dicek millet piaa piaaa motogp 125 katagorisi gibi hahaha
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
bnm 1 arkadaşım daha var 7 kişi oluyoruz cadde tarafında bi yeşil siyah birde grenajları kendi yeşile boyatmiş gpr125 daha var ama onları tanımıyorum 10 kişi varız hrlde (= 7 derbi birden cıksak yola cok gzl olur noluo dicek millet piaa piaaa motogp 125 katagorisi gibi hahaha

Of gerçekten 7 motosiklet bile inletir. Bildiğin Moto GP 125 sesi çıkar dediğin gibi...
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Merhaba arkadaşlar;

Yaklaşık 2 aydır "Derbi GPR 125 R" almayı istiyorum. Sahibinden de ki neredeyse bütün ilan sahipleri ile görüştüm, fakat bir türlü anlaşıp almak nasip olmadı. Bu konunun hemen hemen her mesajını okudum :) ve istediğim daha bi arttı.. Umarım en kısa zamanda motorumu alıp bende GPR kervanına katılrım.. Bu arada yurtdışından kask ya da herhangi bir şey getiren var mı? Dennikirk'den bi sipariş vermiştim ama kargo dahil ücret 100euroyu aştığı için tereddüte düştüm ve onay vermedim. Yurtdışından alış-veriş kosunda deneyimli birisi varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
İnşallah arkadaşım :) Ehliyeti aldım, kaskı alıcam daha ortalıkda motor yok ona canım sıkılıyor..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
Allahın izni ile alırsın sıkma canını pki niye sahibinden.com daki derbiler ile anlasamadın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst