- Katılım
- 11 Şub 2008
- Mesajlar
- 391
yaw geçen sahilde 2 tane apaçi (biri artçı) virajda yanımdan öyle bi geçtikiii nerdeyse ayaklık falan değecekti. altında da kinetic honda dökülüyokafalarda ne kask var ne bişiy. bi an düşündüm acaba benim motoru versem napar diye
hakkaten temiz bi asfaltta virajda biraz zorlayalım limitleri arkadaşlar ya. ehliyetsizler size diyorum: alın artık hadiyin basalım gidelim bi yerlere!
Ben aldım ehliyeti.Jonturku bekliyoruz artık o da alsın organızasyon mevsımını açalım.