Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
8
gpr 125 için arrow egzos almak istiyorum nerden bulabılırım acaba yada nasıl getırtebılırm deneyımı olan varsa paylasırsa sevınırım
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Forumda rodaj ile ilgili konulara bakip rodajda uyman gerkenler konusunda bilgi edinebilirsin.
Derbi icin arrow marka var mi bilmiyorum ama gianelli marka var ben dahil kullananlar memnundu.
Ferco motoru arayip sorabilirsin. Belki hala ellerinde vardir.
 
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
8
jgrxl.jpg
[/url][/IMG]


yakışıklı oyuncagımın resimleri :)
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
makına guzell hyoya on basar gıbı gelıyor ama hıc kısmet olupda deneyemedık cıft zamanlıı fışek gıbı gıderrr haa:)
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
benım şubedeki arkadasımda cb125 e var onu sataıcak bır gostereyım senın makına yı. yakıtı falan nedır bununn sana zahmet olmazsaa
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
37
sahıbındende kı satılık olan makına degıl mı kardesım bu yaaaa
evet ooo:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

arkadaşlar herkese selamlar cok uzun zamandır paylaşımlarınızı takip ediyorum bende daha 1 hafta oldu bir gpr 125 nude aldım gayet zevklı biniyorum bi sikintim yok aldıgım yer bana motorun yenı piston degiştigini soledi ilk 1000 km yi nasıl gıtmelıyım gecmemem gereken bhız limiti varmı ? hepinize ıyı sürüşler Not: ANtalyadayım derbi kullanan baska biri varsa goruşmek isterim bilgi alış verisi için :)
hocam yeni aldın niye satıyorsun..müthiş bir motor bende racing tarzı var..
 
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
8
hocam guzel makına bencede cok zevklı ben 2t cross istiyorum artık :D 125 lik fılan 40 hp daha fena olsun :) yoksa dedıgın gıbı yenı aldık makınayı 2t yi cok sevdım ılk defa bınıorum cok zevklı :)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
2
Merhaba arkadaslar aranizda yeniyim :) herkese iyi forumlar ve iyi sabahlar ben Londra da yasiyorum egitimimi tamamlamak icin son 8 ayim kadi bu sure zarfinda ise bir yandan calisip para biriktirmeye calisiyorum motorcycle tutkusu uzun zamandir vardi ama Turkiyeye donmeyi bekledim oncelikle sunu aciklamam gerekiyor kendime Yamaha yzf -125 r almayi dusunuyorum ve bunun yaninda sevgiliminde istegi uzerine onada butcemizin el verdigi taktirde bir motorcycle alma karari verdik derbi gordugum en guzel makina lardan birisi ve fiyat yonunden zorlamayacagini dusunuyoruz ama yardiminiz gerekiyor cunku fazla zamanim olmadigi icin bastan sona tum yazilari okuyamiyorum uzgunum benim sorum su derbi gpr 125 lik bir kac motor var su an sahibinden.com da ve bur motorcycle diger kasalardan farkli 2.750 lira istiyor sahibi

Sebebini merak ediyorum ve ilan aciklamalarinda yazilanlari sormak istiyorum cunku alip makinanin hic olmasini istemiyorum hayata geri donmesi gerekiyor bana parca konusunda da yardimci olacak arkadaslar varsa bu konudan yazarsa cok sevinirim cahilligimi mazur gorun hayirli sabahlar tekrardan
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
10 sayfa kadar baktim fakat bu motorda exup varmi goremedim?

---------- Post added at 09:25 ---------- Previous post was at 08:47 ----------

Varmis gordum :d
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
1
öncelikle herkese iyi forumlar aranıza yeni katıldım ismim oğuzhan 22 yaşındayım eskişehirde yaşıyorum 4 yıldır motosiklet kullanıyorum ve bi süredir aklımda 2 zamanlı bir motor alma düşüncesi var cok araştırdım okudum fakat kullanıcısından duymak istediğim şeyler var cevrede herkes kulaktan dolma dolaşıyor cunku.. 2006 model bir gpr 125 almak niyetindeyim açıkçası aklımı kurcalayan bi çok sorunun cevabını buldum sitede fakat eskişehirde grup olarak uzun geziler yaptıgımız için sadece hız konusunda tereddutlerım var kimisi 170 diyor kimi videoda 130u gecemıyor insanlar her sitede beygir gücü farklı yazıyor bu konularda bir kullanıcının bilgisini almak isterim , tekeriniz düz bassın
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
beygir farkına odaklanma. benim rhsatımda yazan 9 kw. hp cinsine çevirince, 12-13 hp ediyor.
Ama ben mtosikletim ile, 163 gördüm bizzat.
ruhsatı yazan da, sonuçta bi memur...
ne hatalar çıkıyor. bu arada mtosikeltim satılık. memleket değişeceğim için, satmak zorundayım.
ilgilenirsin, yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
3
Merhabalar arkadaşlar. Bende Aranıza Yeni Katıldım Ve Ehliyetimi Yeni Aldım. Hemen Bir Motor Alıcam . Sizce Başlangıç İçin Derbi GPR 125r Nasıl Olur ? Tek Kuşkum Su Gibi Benzin Yakıyor Demeleri. Suan 100kmde Ne Kadar Yaktığını Bilen Varmı Acaba ? Yakıtdan Süphem Olduğu İçin Honda Cbr 125 Almayı Düşünüyorum Tavsiyeleriniz Nelerdir ?
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
derbi güzel motordur ama git cbr 125 al benzin oldu 5lira ben 5.5 litreden az yaktığını görmedim benim motorun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst