- Katılım
- 22 Ocak 2013
- Mesajlar
- 8
gpr 125 için arrow egzos almak istiyorum nerden bulabılırım acaba yada nasıl getırtebılırm deneyımı olan varsa paylasırsa sevınırım
evet ooosahıbındende kı satılık olan makına degıl mı kardesım bu yaaaa
hocam yeni aldın niye satıyorsun..müthiş bir motor bende racing tarzı var..arkadaşlar herkese selamlar cok uzun zamandır paylaşımlarınızı takip ediyorum bende daha 1 hafta oldu bir gpr 125 nude aldım gayet zevklı biniyorum bi sikintim yok aldıgım yer bana motorun yenı piston degiştigini soledi ilk 1000 km yi nasıl gıtmelıyım gecmemem gereken bhız limiti varmı ? hepinize ıyı sürüşler Not: ANtalyadayım derbi kullanan baska biri varsa goruşmek isterim bilgi alış verisi için![]()
motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın ama kullanırken de edindiğiniz bilgileri ve çekindiğiniz fotoları bizlerle paylaşmayı unutmayın :king: