derbi gpr 125 alıcam biraz usta bilgisine ihtiyacım var

Katılım
20 Ara 2010
Mesajlar
6
merhabalar ben kerem sakaryadanım,

Motorsiklet, vazgeçilemeyen bir tutku, arkadaşımla yeni kaza yapıp kaval kemiklerini kırmasının benimde motorumu kaybetmemin, kafamı dikişlerle tutturmamın üzerinden sadece 6 ay geçti ama bu 6 ayda bile cross alıp 2 ay kullanıp sattım, kendimi çok yanlız hissediyorum, sonunda derby 125 de karar kıldım sebepleri malüm başta 2 zamanlılığın verdiği serilik ve 2. el fiyatının ucuzluğu kazandan sonra biraz maddi sorunda olunca...

size sorucağım; 2.el derby 125 alıcam 2 zamanlı hiç kullanmadım motoru hakkında bilgim yok, motoru alırken neyine bakmalıyım sormam gerekn sorular ney
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
üstünde yamaha motoru var diye biliyorum , 2 zamanlı olmasından dolayı yakıtı biraz fazla diye okumuştum , parçaları biraz pahalıymış , ama seri mi seri yani yiğidi öldür hakkını yeme . :)
 
Katılım
20 Ara 2010
Mesajlar
6
dostlar motoru biliyorum çok yakar, hep yağ ister, sesi cbr 600 gibi değildir :D benim sorduğum bana masraf çıkarmıyacak 2 zamanlı motoru nasıl anlarım benim bildiğim kadarıyla 2 zamanlı motorun silindirini kendin bile değiştirebiliyormuşun 100 liraya motoru yeniliyosun diye okumuştum bi ustadan
 
Katılım
20 Ara 2010
Mesajlar
6
eyvallah kardeşim :) okuyalım öğrenelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

bu arada sende hyo 250 var sanırım, aslında bir yanımda onu istiyor ama biraz hantal olduğunu düşünüyorum, senin öz yorumun ney
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Öncelikle geçmiş olsun...
Bende bir dönem çok peşinden koştum. Sahibinden de o dönem satılıkta olan tüm motorlara baktım (ist. içi) yalnız gerçekten alınabilicek temizlikte bir tane bile bulamadım. Çok temiz olanlarında fiyatları çok uçuktu. 2 zamanlı hastalığı bende de var ve ben o hastalığımı 50cc aprilia ile tedavi etmeye çalışıyorum :)
Bu motorlarda beni en çok korkutan şey yarın bir parçasına ihtiyaç olduğunda kendimi ebay larda yurtdışı sitelerinde sürünürken bulmak olasılığıydı. Ve maalesef çok düşünüp cok araştırdıktan sonra derbi den vazgeçmek zorunda kaldım. Halbuki 50 cc modelleri bile inanılmaz keyifli ve performanslı iken sırf parça korkusu ile o keyfi yaşayamamak çok sinir bozucu. Üzerinde yamaha motoru var fakat yamaha sahipleri parça konusunda sorun yaşıyorken derbi sahiplerini sen düşün artık.
Ne oldu derseniz mecburen 2 zamanlı cross tan vazgeçtim. çok uygun fiyata dt125r gibi bir makine bulursam alırım ancak.
 
Katılım
20 Ara 2010
Mesajlar
6
acayüp, sahibindende istanbul beylikdüzünde ki derby 125 e de baktınızmı acaba ?
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
eyvallah kardeşim :) okuyalım öğrenelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

bu arada sende hyo 250 var sanırım, aslında bir yanımda onu istiyor ama biraz hantal olduğunu düşünüyorum, senin öz yorumun ney

Hocam fiyatları çok uçuk bu aralar , arabayla uğraşıyorum biraz düşsün fiyatları hemen alıcam gt250 , fakat başından beri takip ediyorum gtr yi almış kadar oldum hantallığa gelince tamamen psikolojik , adamlar 650cc kasasınıda aynı ebatlarda yapmışlar 250cc kasasınıda , sınıfının en kaslı motoru hal böyle olunca hantalmıdır sorusu geliyor ilk akıla , 2 zamanlı gibi kalkışlarda seri olmasada , gaza çok tepkili bir motor diyebilirim :cat::rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
acayüp, sahibindende istanbul beylikdüzünde ki derby 125 e de baktınızmı acaba ?
Baktığım dönem 1.5 sene öncesiydi. Maalesef o motorları bilmiyorum (belkide ozaman baktıklarım arasında onlar da vardır ama hatırlamıyorum maalesef)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Derbi alırsan bütün parçalarını bulurum.
Millet der şimdi parçası yok parçası çok pahalı diye ama hepsi yalan
.ok atmaya çalışanlar cıkınca yazıcam yine :p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Saol ex , hemen *ok atilmaya baslanmis , cok yag yakar sesi kotudur cok yakar parcasi bulunmaz :)

Komik geliyor artik bu sozler bana , derbi kullanicilar basligi var benim uyeligim uzerimden kontrol edebilirsin , aradigin sorularin cevaplari gercek kullanicilari tarafindan binlerce kez verildi basliga goz at ve kararini ver ;

selamlar.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Öncelikle geçmiş olsun...
Bende bir dönem çok peşinden koştum. Sahibinden de o dönem satılıkta olan tüm motorlara baktım (ist. içi) yalnız gerçekten alınabilicek temizlikte bir tane bile bulamadım. Çok temiz olanlarında fiyatları çok uçuktu. 2 zamanlı hastalığı bende de var ve ben o hastalığımı 50cc aprilia ile tedavi etmeye çalışıyorum :)
Bu motorlarda beni en çok korkutan şey yarın bir parçasına ihtiyaç olduğunda kendimi ebay larda yurtdışı sitelerinde sürünürken bulmak olasılığıydı. Ve maalesef çok düşünüp cok araştırdıktan sonra derbi den vazgeçmek zorunda kaldım. Halbuki 50 cc modelleri bile inanılmaz keyifli ve performanslı iken sırf parça korkusu ile o keyfi yaşayamamak çok sinir bozucu. Üzerinde yamaha motoru var fakat yamaha sahipleri parça konusunda sorun yaşıyorken derbi sahiplerini sen düşün artık.
Ne oldu derseniz mecburen 2 zamanlı cross tan vazgeçtim. çok uygun fiyata dt125r gibi bir makine bulursam alırım ancak.

+1 :cat: DİYECEKTİM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst