Bu konuda baya belgesel izledim ,öncelik daha öncede bazı yorumlarda söylediğim gibi sağlam binalar yapmaktır, şuan yeni binalar kurallara uygun yapılsada ve oturma izni verilse dahi birçok yeni bina sağlam değil ,göstermelik yapılıyor, boş zamanlarımda, her meslek, her ilgi çekici ve belgesel proğramlarını olayları izlerim, araştırırım, bu konuda birkaç belgesel izlemiştim ,deprem öncesi yer titreşimleri artar ve şiddeti yükselir, bazı gazlar açığa çıkar, gökyüzünde patlama gördüm ışık gördüm meselesi bu gazlardır ve elektro manyetik gücün açığa çıkmasıdır (şimşek gibi)
Hayvanların duyu organları bizden çok fazla gelişmiştir ,yer sarsılmalarını çıkan gazları ve sürtünmeler ile çıkan manyetik alanları hissedebiliyorlar yalnız burada da enteresan bir konu var, yapılan bir deneyde manyetik alan oluşturuldu, buradan 10 tane köpek geçirildi ,2.3 köpek harici diğerleri bir tepki vermedi, bilim bu konuyu araştırıyor, büyük depremler öncesi bazı hayvanlar da huzursuzluk olduğu bir gerçek, insanlar fırtına çıkacağını deprem olacağını araştırarak ancak öngörebiliyor ama hayvanların kat ve kat güçlü duyu organları afet öncesi sıradışı doğa olaylarından afetleri anlayabiliyor
Her hayvan için geçerli olmasada bazı hayvanlarda huzursuzluk oluyor ,ülkemizdeki bilim insanları batıdaki gibi değil, öyle olsaydı zaten ülkemiz böyle geri kalmışlık göstermezdi ,batıda veya akıllı bilim adamları herşeyi inceler ,hurafe demez, kısaca hayvanlar insan oğlundan kat ve kat fazla gelişmiş duyu organlarına sahiptir ,deprem veya farklı afetleri hissedebilir, tepki verebilir bu konuda birçok belgesel mevcuttur