Depodan 30 Senelik Hiç Kullanılmamış Motosiklet Çıktı

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
En büyük fantazimdir , samanlıkta daha kutusunda virgin, ilk seri cb 700-1300 arası süperfour , sonra bir keyif sigarası, sonra samanlık yanar filan...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Baktım 65 Nm tork veriyor. 500 cc için acayip yüksek bir değer. Anormal de tüketimi vardır.
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Ben gerçekten anlamıyorum nasıl unutuyorlar depo da koca motoru.Bu kadar uzun zaman olmasa da malum yerde de bir çok 3 5 yıllık sözde depoda unutulan motorsiklet var hiç mi stok tutmuyorsunuz hiç mi o depo ya girmiyorsunuz hiç mi kar zarar hesaplamıyorsunuz gerçekten anlam veremiyorum
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
Ben gerçekten anlamıyorum nasıl unutuyorlar depo da koca motoru.Bu kadar uzun zaman olmasa da malum yerde de bir çok 3 5 yıllık sözde depoda unutulan motorsiklet var hiç mi stok tutmuyorsunuz hiç mi o depo ya girmiyorsunuz hiç mi kar zarar hesaplamıyorsunuz gerçekten anlam veremiyorum

bazı zenginlerde böyle şeyler hobidir alırlar hiç kullanmadan saklarlar genelde 30 yıl derler 50 yıl diyende var ama buda öyle hobi saklamasına benziyor.İstanbul da da öyle yapanlar var hondanın pahalı bir modelini hiç kullanmadan saklayan birini duydum geçenlerde 20 25 yıl kalacak demiş benim arkadaşa
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Ben gerçekten anlamıyorum nasıl unutuyorlar depo da koca motoru.Bu kadar uzun zaman olmasa da malum yerde de bir çok 3 5 yıllık sözde depoda unutulan motorsiklet var hiç mi stok tutmuyorsunuz hiç mi o depo ya girmiyorsunuz hiç mi kar zarar hesaplamıyorsunuz gerçekten anlam veremiyorum

yok öyle bir şeyse tamam zaten para var istediğini yapar adam da.Sahibinden de bir tane motor vardı 2011 2012 model filan çin malı bir motordu bayi satıyor depoda unutulmuş filan diye sıfır aynı jelatinleri filan duruyor belli sıfır olduğu yani.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
reklam olma şansı var mıdır bu işin ?
hani böyle bir haber için bir şekilde tüm motorcu ahalisi oofff bea der hani o arada yamaha en büyük reklamı yapmış olur zerre reklam parası vermeden

:D
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Hıhı anlıyorum... bulundu ne demek ya, gece gizlice evden çıktım,hava çok soğuktu ama yinede bornozla çıktım bide ne göreyim aralık bir kapı, içeri girince bir kutu, kutunun içinde yamaha, yamahanın üstünde ben(bornozla) gibi mi ?
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
110
Bana PR gibi geldi, yine de bu motosikletin güzelliğini değiştirmiyor.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
30 yıldan günümüze sadece ayak pegleri değişmemiş galiba..
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
9
Top gun filmindeki kawasaki'ye benziyor ne filmdi be seyrederken motora ağzımızın suyu akıyordu,
tabi ozaman küçüğüz parada yok,motor posterlerini alip odamıza asardık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst