Depo Yan Padlerim Kavisli Kısımlardan Atma Yaptı

Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
50
Motospartan marka nam-ı diğer çakma stomp griplerim biraz fazla yukarıdan yapıştırmam neticesinde ayrılmaya başladı. Soldaki tamamen ayrıldı sağdaki ise ikiye ayrılıp üst kısmı yukarıda kaldı. Bunları boyaya zarar vermeden nasıl yapıştırabilirim yardımlarınızı bekliyorum. Çift taraflı bant denedim fakat çok kalın geldi ve depo yüzü yapışmadı bile. Sanayide siyah silikon önerdiler fakat onu da yapıcak delikanlı bulamadım. :cherry: Şimdilik su, toz kaçmaması için kağıt bant çektim. Durumlar böyle...



 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
Sıcak hava tabancası yada saç kurutma makinesi ile deneyebilirsin
Aklıma bu geldi.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Altına çift taraflı bir kağıt bant sonra devam . Çıkarmak istedigin zaman da ılık suyla bı ovala çıkar o bant .
Cam gibi de olur .

Boyanın kalkmayacagindan emin olsam akrilik bant kullan diyecem ama riske girme .
Belki başka birşey için lazım olur diye akrilik örneğini vermiş bulunayım
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
50
Altına çift taraflı bir kağıt bant sonra devam . Çıkarmak istedigin zaman da ılık suyla bı ovala çıkar o bant .
Cam gibi de olur .

Boyanın kalkmayacagindan emin olsam akrilik bant kullan diyecem ama riske girme .
Belki başka birşey için lazım olur diye akrilik örneğini vermiş bulunayım

çift taraflı bant çok kalın geliyor ve motosiklete iyice yapışmıyor nedense. Sağ taraftakine olabilir ama soldaki yine sıkıntı.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Kasved kağıt olanlardan alırsan 9nlar sıkıntı yapmaz , dergi sayfası kadar kalınlığı var . Sen bilin tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst