- Katılım
- 22 Eki 2017
- Mesajlar
- 50
- Konu Yazar
- #1
Motospartan marka nam-ı diğer çakma stomp griplerim biraz fazla yukarıdan yapıştırmam neticesinde ayrılmaya başladı. Soldaki tamamen ayrıldı sağdaki ise ikiye ayrılıp üst kısmı yukarıda kaldı. Bunları boyaya zarar vermeden nasıl yapıştırabilirim yardımlarınızı bekliyorum. Çift taraflı bant denedim fakat çok kalın geldi ve depo yüzü yapışmadı bile. Sanayide siyah silikon önerdiler fakat onu da yapıcak delikanlı bulamadım. :cherry: Şimdilik su, toz kaçmaması için kağıt bant çektim. Durumlar böyle...



