Denizli'den bir gezi daha

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Evet arkadaşlar Denizli MT olarak daha tam olarak toplanamıyoruz. Çünkü ehliyet alacak ve motor alacak arkadaşlarımız var. Şimdilik bireysel geziler oluyor. Fakat mart ayında toplu geziler de olacak inşallah. Denizli MT den Sadeceo Önder arkadaşımız ve bendeniz Zongoku Bayram Mert soğuk dinlemeden güzel bir gezi yapmış bulunuyoruz. Benim ehliyetim olmadığından Önder beni artçısı olarak aldı. Kendisine bu güzel gezi için çok teşekkür ediyorum. Önder arkadaşımızda da var resimler kendisi de koyacak yakın zamanda.

Gezimiz rotamız Denizli Babadağ tarafından dağı aşıp yer yer buzlu yollardan geçip İzmir asfaltına iniş ve Denizliye dönüş. :cherry:

Evet merkezden çıkışımız. Hava gerçekten soğuktu.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Arkada görünen dağa doğru tırmanışa geçicez.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Gittikçe yaklaşıyoruz dağa doğru:)


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Eveettt çıkışımıza başlıyoruz


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Burada ağaçlar çok güzel bi yol manzarası sunuyodu bize dağa çıkmaya daha yeni başlamıştık.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Tabi dağ yolu dedin mi virajsız olmaz gördüğünüz gibi yolun ucu viraj güzel virajlardan döndük tabi temkinli bir şekilde


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Manzarada süperdi motor üstünde elimden geldiğince çekmeye çalıştım


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Tabi Önderin canavarı çekmezsek olmaz. Maşallah diyelim Önder kardeşimizin 7 senedir kahrını çekeniyor. Bu gezimizde de bana mısın demedi.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Tabi donduk bu sürede arada mola vermemize rağmen ister istemez donuyoz. Kelleci de kahvede ahalinin garip bakışları altında çayımızı yudumluyoruz. İçimizi ısıtıyoruz.


Uploaded with ImageShack.us
Arkadaki dağdan gedik köye:)


Uploaded with ImageShack.us
Evet iniş yolu başlıyor. Buradaki manzara sanki Doğu Anadoludaymışız hissi veriyor hep bana.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Ve İzmir yoluna iniş sonunda:)


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Elimizden geldiğince etrafı fotoğraflamaya çalıştık. Herkese selamlar.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Merhabalar,

Hava nedeni ile pek resim çekemedik ama güzel gezi idi azda olsa donduk ama değerdi.

zongoku kardeşimin evinin önünde bekler iken;

dsc05293t.jpg

By sadeceo at 2012-02-19


Macera dolu yolculuğun başladığı ilk an;

dsc05294w.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

Ve birkaç güzel manzara ;

dsc05295e.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05296ke.jpg

By sadeceo at 2012-02-19


dsc05297d.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05298w.jpg

By sadeceo at 2012-02-19


Alttaki üç resmi geldiğimiz yolu göstermek amacı ile yakınlaştırarak çektim;

1)
dsc05299q.jpg

By sadeceo at 2012-02-19
2)
dsc05300cq.jpg

By sadeceo at 2012-02-19
3)
dsc05301v.jpg

By sadeceo at 2012-02-19



dsc05302l.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05303ue.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05304w.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05306tz.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

Gezilerdeki en güzel anlardan da biri bu olsa gerek;

dsc05307fc.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05310w.jpg

By sadeceo at 2012-02-19


dsc05311r.jpg

By sadeceo at 2012-02-19


dsc05312g.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05313r.jpg

By sadeceo at 2012-02-19

dsc05314t.jpg

By sadeceo at 2012-02-19


Alttaki resimi koyup koymamakta kararsızdım ancak benim için gayet doğal bir durum.Anlam çıkarılmaz ise sevinirim.

dsc05308d.jpg

By sadeceo at 2012-02-19



Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Elinize,kolunuza,yüreğinize sağlık arkadaşlar.Güzel fotoğraflar Allah başka bir gezide buluşmayı da nasip eder inşallah...
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
oh be iyi olmuş be ne güzel.
fotoları görünce anılarım canlandı.:pale:
benim rotadan benim köye babadağ a gitmişsiniz be ya ne güzel. aynı rotayı hep birlikte inş. tekrardan yapmak dileğiyle.
bol km'ler.:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Elinize,kolunuza,yüreğinize sağlık arkadaşlar.Güzel fotoğraflar Allah başka bir gezide buluşmayı da nasip eder inşallah...

Teşekkürler inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

oh be iyi olmuş be ne güzel.
fotoları görünce anılarım canlandı.:pale:
benim rotadan benim köye babadağ a gitmişsiniz be ya ne güzel. aynı rotayı hep birlikte inş. tekrardan yapmak dileğiyle.
bol km'ler.:cat:


Vayt ibrahim nasılsın kardeşim?

Yazın inşallah bir daha gideriz seninle, gece daha bi macera dolu oluyor oralar.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
vay be kardeslerim güzel gezi yapmısınız oralarda hala karmı cok güzel yaaa kaymadınız demi
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
vay be kardeslerim güzel gezi yapmısınız oralarda hala karmı cok güzel yaaa kaymadınız demi

Hılmi abi ben ve tehlike yada ben ve kaymak yada ben ve kaza :silent:

Allah göstermesin abi kimseye.

Çok şükür sorunsuz tamamladık abi.Soğuk vurdu biraz bazı yerlerde buz vardı da dikkat ettik sorun olmadı.

Bu arada honda kinetic gördüm alttaki zincirlerden tekere sarmış bir kaç tane kar felen aldırmadan bastı geçti bizi :)

6-mm-zincir.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Güzel gezi olmuş, ehliyetsizlik işkencesini bilirim :) .
Valla ehliyetsizlik çok kötü ama sağolsun Önder bugün biraz depreşen duygularımı sakinleştirdi:)

Bu arada herkese teşekkürler.

---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

Hılmi abi ben ve tehlike yada ben ve kaymak yada ben ve kaza :silent:

Allah göstermesin abi kimseye.

Çok şükür sorunsuz tamamladık abi.Soğuk vurdu biraz bazı yerlerde buz vardı da dikkat ettik sorun olmadı.

Bu arada honda kinetic gördüm alttaki zincirlerden tekere sarmış bir kaç tane kar felen aldırmadan bastı geçti bizi :)

http://www.parkstil.com/wp-content/uploads/2010/11/6-mm-zincir.jpg
Bende bu ses nerden geliyo diyom adamın motordan geliyomuş. Yalnız zincirlere çok güvenmiş emme belli olmaz o iş buz zincir falan da dinlemez. Heralde sağ salim varmıştır:cherry:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
hoş bir gezi lakin sanki ikiniz farklı farklı gitmişsiniz. hiç birbirinizin fotoğrafını çekmemişsiniz yahu. :) küsmüydünüz :flower:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
memleketim yav...Ege bölgesi nedense hep bana çekici geldi...nice gezilere hep birlikte...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
memleketim yav...Ege bölgesi nedense hep bana çekici geldi...nice gezilere hep birlikte...
İnşallah beraberce gezmekte nasip olur:cat: Selamlar.

---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

hoş bir gezi lakin sanki ikiniz farklı farklı gitmişsiniz. hiç birbirinizin fotoğrafını çekmemişsiniz yahu. :) küsmüydünüz :flower:
Etrafdan kendimizi çekmeyi unuttuk. Bi ara çekinelim dedik ama öyle kaldı. Bir dahakine artık. Selamlar
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
güzel gezi olmuş :)
o zafer yazısını gördüm ya canım çok pis zafer gazoz çekti be. :D
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
arkadaşlar kolay gelsin güzel fotolar güzel bir gezi Allah kaza bela vermeden devamını dilerim inşallah bizlerde de küçük cup motorlar var eskisi yenisi ile baya bir kalabalıgız ama ben u siteyi ilk defa fark ettim bizler ayrıca yogun çalışan insanlarız gezilerinize seri bir şekilde katılamayabiliriz ama buralardan yapılacak olan gezi duyuruları ile ilgilenebilirim büyük cc motorlarla yapılan bir gezide bulunmak istemeyiz 100..125 arası cc lerde gezilere katılmak dilegi ile
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
way way way önder ben gökan azmı gece karanlığında sifiri kat etmedik o yollları sırf km yapmak için güzel gezi olmuş ellerinize sağlık
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
arkadaşlar kolay gelsin güzel fotolar güzel bir gezi Allah kaza bela vermeden devamını dilerim inşallah bizlerde de küçük cup motorlar var eskisi yenisi ile baya bir kalabalıgız ama ben u siteyi ilk defa fark ettim bizler ayrıca yogun çalışan insanlarız gezilerinize seri bir şekilde katılamayabiliriz ama buralardan yapılacak olan gezi duyuruları ile ilgilenebilirim büyük cc motorlarla yapılan bir gezide bulunmak istemeyiz 100..125 arası cc lerde gezilere katılmak dilegi ile

Merahaba,

Bizlerde de düşük cc motorlar var, çalıştığımız için genelde pazar günü gezi düzenliyoruz.

way way way önder ben gökan azmı gece karanlığında sifiri kat etmedik o yollları sırf km yapmak için güzel gezi olmuş ellerinize sağlık


Sağolasın kardeşim ilk artçı Mert ile gittik karda, ondan sonra babadağ da mangal için ben mert oğuzhan hılmi abi gittik güzeldi baya gündüz farklı gece farklı zevkli oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst