- Katılım
- 24 Ocak 2015
- Mesajlar
- 270
- Motosikleti
- FAZER 8
- Konu Yazar
- #1
Denizli'nin yolları neredeyse İzmir'in yolları kadar iddalı . Hepsi değil ama bir çoğu adeta dinazor yağı sürülmüş gibi. IRC'lerden bıktım fren yapamaz ve her virajda yatmaktan korkar oldum .
Herkesin "Diablo rosso II , Rosso Corsa (Farkı nedir bilmiyorum)" diyeceğini tahmin ediyorum fakat bi kaç kişiden de bu lastiklerin en fazla 1 yıl sonra eridiğini bittiğini söylüyor . Evet 4x4 lük şey yoktur ama her yıl 800₺ vermek adama koyar oda indirimli fiyatı zaten .
Böyle güzel bir lastik istiyorum herkesin fikri önemli yazarsanız sevinirim
İYİ FORUMLAR
NOT : R25 arka lastik 140 ama bi kaç kişi 150 lik takmiştı bende takarsam öyle takmak istiyorum sizce ne gibi sıkıntılarım olabilir . Yani 160 lık bile yaptırabilirim bir sakıncası yoksa .
Herkesin "Diablo rosso II , Rosso Corsa (Farkı nedir bilmiyorum)" diyeceğini tahmin ediyorum fakat bi kaç kişiden de bu lastiklerin en fazla 1 yıl sonra eridiğini bittiğini söylüyor . Evet 4x4 lük şey yoktur ama her yıl 800₺ vermek adama koyar oda indirimli fiyatı zaten .
Böyle güzel bir lastik istiyorum herkesin fikri önemli yazarsanız sevinirim
NOT : R25 arka lastik 140 ama bi kaç kişi 150 lik takmiştı bende takarsam öyle takmak istiyorum sizce ne gibi sıkıntılarım olabilir . Yani 160 lık bile yaptırabilirim bir sakıncası yoksa .