[Denizli - MT]

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
selam arkadaslar nasılsınız. Arkadaslar ben servergazi hastanesinde yatıyorum. Yarin ameliyat olacağım. C6 kulaklıgı lazım bana. Alıp getirin parasını verecegim. Burda fena canım sıkılıyor.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
selam arkadaslar nasılsınız. Arkadaslar ben servergazi hastanesinde yatıyorum. Yarin ameliyat olacağım. C6 kulaklıgı lazım bana. Alıp getirin parasını verecegim. Burda fena canım sıkılıyor.

Ramazan abi akşam alıp gelirim ben saat 6 gibi işden çıkıcam 7 gibi yanındayım zungoku kardeşim ile birlikte hangi kattasın oda no kaç abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Birde abi telefondan anlamam ben nokıa c6 kulaklık mı istiyorsun şimdi çıkıp alayım başka bir isteğin felen varmı ?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ramazan abi akşam gelcez yanına sıkıntını gideririz bıraz :cherry: Kulaklığı da hallederiz merak etme abi . Akşam görüşürüz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sizlere teşekkürü borc bilirim. Sağolun beni burda yalnız bırakmadınız. İyiki varsınız.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
geçmis olsun ramazan kardesim benim yeni haberim oldu hastanede oldugun en kısa zamanda geçmis olsuna gelecez

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

sizlere teşekkürü borc bilirim. Sağolun beni burda yalnız bırakmadınız. İyiki varsınız.

denizli mt herzaman yanında

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 zongoku
7savatage
8 ms90
10 uğuralp
11 cardoso
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee
15 byramdenizli
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizlere teşekkürü borc bilirim. Sağolun beni burda yalnız bırakmadınız. İyiki varsınız.

Geçmiş olsun kardeşim Allah şifa versin... İşte motosiklet aşkının insanları nasıl birbirine bağladığına güzel bir örnek.
Denizli MT kardeşliği.
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar ben denizliden seçkin aranıza yeni katıldım 18 yaşımdayım henüz motorum yok ailem motora biraz karşı ileride paramı kazanınca kendim almayı planlıyorum umarım bi gün tanışırız şimdilik bu kadar görüşmek üzere:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Merhaba arkadaşlar ben denizliden seçkin aranıza yeni katıldım 18 yaşımdayım henüz motorum yok ailem motora biraz karşı ileride paramı kazanınca kendim almayı planlıyorum umarım bi gün tanışırız şimdilik bu kadar görüşmek üzere:cherry:

Merhaba,

Hoşgeldin aramıza, bu akşam her cumartesi olduğu gibi 19:00 da buluşma var belediyenin önündeki heykelin orada istersen buyur gel bekleriz.
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
9
Merhaba,

Hoşgeldin aramıza, bu akşam her cumartesi olduğu gibi 19:00 da buluşma var belediyenin önündeki heykelin orada istersen buyur gel bekleriz.
davetiniz için çok teşekkür ederim fakat yarın üniversite sınavına gireceğim gelmek isterim fakat ailemin pek izin vereceğini zannetmiyorum umarım başka bir cumartesi tanışırız ve bu arada cumartesi günü nasıl bir faaliyetiniz oluyor ne yapıyorsunuz
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
davetiniz için çok teşekkür ederim fakat yarın üniversite sınavına gireceğim gelmek isterim fakat ailemin pek izin vereceğini zannetmiyorum umarım başka bir cumartesi tanışırız ve bu arada cumartesi günü nasıl bir faaliyetiniz oluyor ne yapıyorsunuz

Rica ederim.

O an ne istersek onu yapıyoruz değişiyor.Şahin tepesine döner yemeğe gitmek,Kampüsde bilardo oynamak,Babanın yerine gidip çay eşliğinde sohbet etmek,Çınarda bir cafeye gidip okey oynamak ...

Gibi gibi şeyler değişiyor yada pazar günü gezi varsa onunla ilgili plan yapıp sohbet emek gibi gibi birçok şeyler...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Denizli MT Cumartesi günkü toplantı. Mesut kardeşimizinde aramıza katılmasından mutluluk duyuyoruz.




 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
hoscakalın ben yokum artık uzun süre

Hayırdır Hilmi nereye gidiyon kardeşim??

---------- Post added at 01:05 ---------- Previous post was at 00:57 ----------

Arkadaşlar tişört ile ilgili son aşamalara geldik fiyat alındı. Şu anda bulduğumuz en uygun yer burası. Hilmi kardeşimizin girişimleriyle son olarak fiyat Tişört tanesi 8 TL dir baskı dahil fiyatı. 25 adet tişörtte denk gelen fiyat budur. Sayı arttıkça tişört fiyatı düşüyor. Baskı fırın baskısıdır. Yani normal fotoğraf baskılar gibi kalitesiz değildir.

Bu nedenle Tişört Listesini tekrar başlatıyoruz. Lütfen herkes benim de belirttiğim gibi istediği tişört miktarını ve bedenini belirtsin. Şu aşamada öncelikle adet sayısını belirleyelim daha sonra herkesten Cumartesi günkü toplantıya tişört ücretlerini getirmesini isteyeceğiz. Getiremeyen arkadaşlar için hesap numarası ayarlarız.

Öncelikle bir adet numune çıkarttırcaz zaten beden konusunda daha sonra daha net bilgi verebiliriz. Fakat genel olarak üstünüze olan bedeni yazarsanız seviniriz.


Tişörtümüzün son hali budur. Tek tişört fiyatı baskı dahil 8 TL dir.




Zongoku- Bayram Mert Duran- 2 Adet- L beden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst