[Denizli - MT]

Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
şu hava tam gezi havası da malum iş güç..
bir daha ki buluşmaya sizlerle olmaya çalışacağım arkadaşlar..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475

Ramazan hayırlı olsun kardeşim. Maşallah güzel motor almışsın. Allah kaza bela vermesin. Aman dikkat et ehliyet konusuna kardeşim.

---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

şu hava tam gezi havası da malum iş güç..
bir daha ki buluşmaya sizlerle olmaya çalışacağım arkadaşlar..
Sağlık olsun nasip olursa diğer gezilerde görüşürüz. Selamlar.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar yarın ki gezi için motor hazırdır:cherry: Zinciri yağladım. Yağı kontrol ettim tamamdır sıkıntı yok. Bi güzel temizledim. Pasta attım:cherry:(Önder yine mi pasta attın motora dicek şimdi :cherry:) Ahanda fotolar.



 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
82
Hoşgelirsiniz sefa getirirsiniz:) Pistler dağa çıkışta pek uygun değil yol virajlı tabi ama asfalt düzgün değil tahmin ettiğiniz üzere. Ama inişte çok güzel yol var:cat: Bu arada bu akşam 19.00 da her haftaki gibi buluşmamız var oraya da bekleriz.

Güncel Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90----Resul

Arkadaşlar Hilmi kardeşimiz Afyon da olduğu için ben bilgi veriyorum listeyi güncel tutmaya çalışıyorum aman ha yanlış anlaşılmasın. Selamlar. Saygılar.

Bu arada bu akşam 19.00 da Denizli Belediyesi meydanında At heykelinin altında her zaman yaptığımız gibi buluşma vardır. Herkesi bekleriz havalar güzelleşmeye başladı MT ye can gelmeye başladı arkadaşlar. Saygılar.

---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:08 ----------


Aleykum selam Ramazan kardeşim sen nasılsın keyifler yerindedir inşallah.

arkadaslar geciktim biraz 8 gibi denizli belediyesinin önündeydim kimse yoktu...
hemen dagildiniz mi ??
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaslar geciktim biraz 8 gibi denizli belediyesinin önündeydim kimse yoktu...
hemen dagildiniz mi ??
Yok kardeşim 19.30 a kadar bekledik ama daha başka kimse gelmeyince nargile içmeye gittik daha sonra gezdik biraz. Tüh keşke haber etseydin. 19.00 da olunca buluşma yarım saat bekliyoruz hep gelen olursa diye. Keşke önceden gelcem deseydin gelene kadar beklerdik seni. Numaranda yoktu bende. Sanırım Hilmi de falan da yoktu. Neyse sağlık olsun yarına geziye geliyosun demi resul kardeşim?
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
yarın herkes saat 13,00 belediyenin orda olsun 13,05 hareket edilecek haberiniz olsun kokoreç sıkıntı oldu pazar günü bulma sansımız yokmus ben bügün afyondan geldim simdi sorduk bulmamız sıkıntı olabilir kokoreç olmayacak gibi görünüyor sucuk tavuk neyse marketde karar veririz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

selam arkadaşlar nasılsınız....

hayırlı olsun ramazan motor almışın askerlik bitince satalım onu burda götürme bosuna

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

arkadaslar geciktim biraz 8 gibi denizli belediyesinin önündeydim kimse yoktu...
hemen dagildiniz mi ??

heee varmı baska istediyim resul senimi bekleyek alalalala neyse kardesim sağlık olsun yarın geliyorsun degilmi
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Güncel Geziye Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90----Resul
Hilmi kardeşimiz buluşma saatini vermiştir arkadaşlar. Tekrar hatırlatalım. Saat 13.00 de belediyenin önünde. Hareket için çok beklenemiyecek malesef. Çünkü erzakları alıp yola çıkılması zaten zaman alacak. O nedenle 13.05 gibi belediyenin önünden harekete geçilecektir. Saygılar.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Merhabalar,

Bu hafta pazar günü ornaz vadisi düşünüyorum.Altta gideceğimiz yere ait bir adet resim var:

33728026.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Valla önder gitmesine gidelim de bu pazar gittik şimdi hilmi gelmezse ehliyet yok benim motoru çıkaramayız. Ama gitcek olursak bi ayar çekeriz her şekilde biliyosun.

Karlı olsun ya karlı manzaralarda güzel olur:cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Valla önder gitmesine gidelim de bu pazar gittik şimdi hilmi gelmezse ehliyet yok benim motoru çıkaramayız. Ama gitcek olursak bi ayar çekeriz her şekilde biliyosun.

Karlı olsun ya karlı manzaralarda güzel olur:cherry:


Hava iyi bence gidilir. Herkes hazırlansın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst