[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
gez kardeşim gez hayat sana güzel
Kardeşim valla çıkıp biraz dolaşmazsam sitires basıyo hemen malum ehliyette olmayınca çok dolaşamıyorum ama motorun üzerine binip yola çıkmam yetiyo:cherry:İnşallah sende motoru alınca müsait bi pazar günü herkesle toplanıp gezeriz:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Kardeşim valla çıkıp biraz dolaşmazsam sitires basıyo hemen malum ehliyette olmayınca çok dolaşamıyorum ama motorun üzerine binip yola çıkmam yetiyo:cherry:İnşallah sende motoru alınca müsait bi pazar günü herkesle toplanıp gezeriz:cat:

evet insallah kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

selam arkadaslar 11subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
evet insallah kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

selam arkadaslar 11subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın


Gelmeye çalışacağım Hılmi abi.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
evet insallah kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

selam arkadaslar 11subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın
Vay Hilmi kardeşim ben müdavimin biliyosun tabikide geliyorum:cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ARKADASLAR MERHABALAR ARANIZA YENI KATILDIM
Merhabalar. Hoşgeldiniz aramıza. Bu sene Denizli MT gittikçe çoğalıyo mu ne:cherry:Hilmi kardeşimizde gerekli iletişim bilgilerini size verir mutlaka ben önceden vermiş olayım.
Öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim. Face den ekledik zaten sizi. Orda buluşmalar vesaire konuşuyoruz. Buluşmalar hakkında bilgi edinebilirsiniz. Ayın 11 inde buluşmamız var bilginize. [email protected] msn grubumuzdur. Burada da muhabbet ediyoruz. 90. sayfadan itibaren takip edebilirseniz tişört çalışmalarımız var. Katılmak isterseniz

Güncel-----Tişört listesi----

1- Zongoku-(L beden)-2 adet
2- Sadeceo-(S beden)- fiyata göre 2,3,4,5... adet
3- Cardoso-(xxl beden)-3 adet
4- Savatage-(S beden)-1 adet
5-Denizlee-(M beden)-1 Adet
6- Ms90-(beden belirtmemiş)- fiyata bağlı olarak 2 adet
7- Tekteker_Ramço- (L beden)-2 adet
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
ARKADASLAR MERHABALAR ARANIZA YENI KATILDIM

hos geldiniz aramıza

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp

11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro
16 denizlee
17 yavuz kaya
denizli motosiklet aşıkları bu sene cok güzel geziler yapacaz bilginiz olsun
yeni katılan tüm arkadaslar hos geldiniz gidenlere güle güle
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Bi aksilik olmazsa gelmeye çalışırım.. inşallah hava bozmaz..
taman bekliyoruz motora gelinmesi sart degildir arkadaslar belediyenin yakınlarında bir cafe otururuz sorun degil

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

Bi aksilik olmazsa gelmeye çalışırım.. inşallah hava bozmaz..
taman bekliyoruz motora gelinmesi sart degildir arkadaslar belediyenin yakınlarında bir cafelerde otururuz sorun degil hava yagmurlu olursa

http://www.facebook.com/groups/110978535644617/

selam arkadaslar 11subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 zongoku
7savatage
8yavuz kaya
9 ms90
10 uğuralp
11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro
16 denizlee
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
gelmeyi cok istiyorum ama hafta snlari forumda part time calstgm icin maalesef yne gelemicem... ./
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar Günfay reklamdan fiyat aldım tişört için dijital baskı yapılcak tişörtte onlardan tanesi 20 Tl. Cumartesi bi yerden daha fiyat alcam toplantıda son kararı veririz. Saygılar...
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
gelmeyi cok istiyorum ama hafta snlari forumda part time calstgm icin maalesef yne gelemicem... ./
ne zaman müsait olursun

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

Arkadaşlar Günfay reklamdan fiyat aldım tişört için dijital baskı yapılcak tişörtte onlardan tanesi 20 Tl. Cumartesi bi yerden daha fiyat alcam toplantıda son kararı veririz. Saygılar...
taman kardesim cumartesi bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst