[Denizli - MT]

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
aslında bana her hafta uyar ama denizli'ye 13şubattan önce gelemiycem ama o tarihten itibaren her hafta bana uyar
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
aslında bana her hafta uyar ama denizli'ye 13şubattan önce gelemiycem ama o tarihten itibaren her hafta bana uyar
Sizinle de o tarihte tanışmış oluruz sağlık olsun geç olsun güç olmasın.:) Siz gelene kadar biz de devamlılığı sağlamaya çalışırız güzel olur.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hilmi cumartesininb detaını yazsana buraya tekrardan tam saatleri olsun tek teker ramço olayınıda hallediver
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Evet arkadaşlar ne yapıyoruz yarın için bu geceden ayarlasak iyi olur çünkü yarına nete giremem belki:) Ben geliyorum şimdiden haberiniz olsun dostlar.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Okay kardeşim Hilmi kardeşimizin işi çıktı heralde ne diyosunuz son olarak cumartesi 19.30 forum çamlık demiş ama toplanalım mı?
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
arkadaslar özür diliyorum benim acilen afyona gitmen gerekdi ben ramazan kardesimle görüsdüm bügün carsıya cıkacakmıs pazar görüsdürmezler diyor ben afyondan dönebilirsem dönecem eger ramazan kardesimle bir yerlerde toplanmak istiyorsanız bana haber verin 05075079758 bende herkesin cepi var herkese ulasmaya calısacayım
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
SELAM ARKADAŞLAR NASILSINIZ..ŞUAN ÇARŞIDAYIM... HEPİNİZE TEŞEKKEÜR EDERİM.... hafta içi benimle görüşmek daha kolay olabilir.... ben hafta sonları yapılan buluşmlara çarşı izinlerinde katılacağım... bir kaç ay sonra kendi motosikletimide getireceğim buraya....
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hilmi yemin ederim hiç şaşırmadım haaa ramço biyerden ulaşırmısın bana 0532 764 08 97
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar herkes saat 15:30 a kadar çınarda teb bankası halil çavuş işhanı kat :2 no :42 hdk sigorta ya gelebilir ramço bizim ofise gelicek cebim 0532 7640897
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
tamam kardeşim ben çıkıyorum o zaman geliyorum numaranı kaydettim 05543599687 benim numara
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Allah iyilik versin aynen devam işte kardeşim. Öyle ehliyeti alayım diye bekliyorum:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Selamünaleyküm Hemşehrilerim;
Denizli'de Honda konusunda tecrübeli hangi servisi önerirsiniz?
Ayrıca burda Honda innova kullanıcısı varsa görüşmek isterim, sanırım Denizli'de benim motordan kullanan pek yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
denizli mt in motosiklet aşıkları


1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10uğuralp
11 tektekerramço
12 cardoso
listede yer alan motosiklet aşıklarının her hafta yapacamız olan toplantılarımıza katılması rica ediyorum
okay sende dahilsin beni ilgilendirmez her hafta geleceksin

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------



taman gidelim kardesim motor lazımmı geldinmi sen

Çok teşekkür ederim listede banada yer verdiğiniz için benim motor 100 cc belki size yetişemem ama arkanızdan gelirim en azından :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst