Sizinle de o tarihte tanışmış oluruz sağlık olsun geç olsun güç olmasın.aslında bana her hafta uyar ama denizli'ye 13şubattan önce gelemiycem ama o tarihten itibaren her hafta bana uyar
hilmi yemin ederim hiç şaşırmadım haaa ramço biyerden ulaşırmısın bana 0532 764 08 97
denizli mt ne var ne yok dostlar?...
denizli mt in motosiklet aşıkları
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10uğuralp
11 tektekerramço
12 cardoso
listede yer alan motosiklet aşıklarının her hafta yapacamız olan toplantılarımıza katılması rica ediyorum
okay sende dahilsin beni ilgilendirmez her hafta geleceksin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
taman gidelim kardesim motor lazımmı geldinmi sen
Selamünaleyküm Hemşehrilerim;
Denizli'de Honda konusunda tecrübeli hangi servisi önerirsiniz?
Ayrıca burda Honda innova kullanıcısı varsa görüşmek isterim, sanırım Denizli'de benim motordan kullanan pek yok.
illa hondamı olacak görüsmek icin