[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
evet arkadaslar denizli mt kardesimiz tektekerramçoyu bir hafta sonu ziyaretine gidelim vatanı görevini yapmakda olan kardesimiz ramazan can hayırlı teskereler diliyorum
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
denizli mt in motosiklet aşıkları


1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10uğuralp
11 tektekerramço
12 cardoso
listede yer alan motosiklet aşıklarının her hafta yapacamız olan toplantılarımıza katılması rica ediyorum
okay sende dahilsin beni ilgilendirmez her hafta geleceksin

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

bu hafta sonu gidelim mi denizli mt :D bende gelirim

taman gidelim kardesim motor lazımmı geldinmi sen
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
valla ben daha kıbrıstayım cuma sabahı denizlide olcam motor burda kalcak ben arabayla gelrim sanırım oraya
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
aslında iyi olur her hafta buluşulması olmadı 2-3 haftada bir ama bunu havalar ısındığı zaman yapsak daha iyi olmaz mı :)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Beyler bu haftasonu ben yetişemeyebilirim (21-22 ocak için) ben 21 ocak akşamı geleceğim. 22ocak pazar günü olursagelmeye çalışırım.
27-28 inde ziyarete gitsek daha iyi olur ziyarete. hem herkes gelsin bi tanışma bi kaynaşma olsun. şu bahara şu yaza sağlam girelim be ya
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
aslında iyi olur her hafta buluşulması olmadı 2-3 haftada bir ama bunu havalar ısındığı zaman yapsak daha iyi olmaz mı :)
Usta he hafta buluşma yapalım gelemeyecek arkadaşlarımız olursa her hafta gelmeseler bile gelmeye çalışırlar. Samimiyet kurarız yaza sağlam gireriz :)

---------- Post added at 14:15 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

Beyler bu haftasonu ben yetişemeyebilirim (21-22 ocak için) ben 21 ocak akşamı geleceğim. 22ocak pazar günü olursagelmeye çalışırım.
27-28 inde ziyarete gitsek daha iyi olur ziyarete. hem herkes gelsin bi tanışma bi kaynaşma olsun. şu bahara şu yaza sağlam girelim be ya
Kardeşim 22 Ocak gitmeye çalışalım o zaman. Sen gelemezsen de haftaya yine buluşma düzenleriz. Dediğin gibi herkes gelirse çok iyi olur. Denizli MT yaza bomba gibi gireriz inşallah.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Farkındasınız dimi hava gündüz -3 derece :D bakkala gidemiyorum soğuktan 5 günlük ekmek alıp geldim ortalık buz şu koşullarda gelmem imkansız okul tatil sorun olmazdı ama havalar iyileşsin kesin yanınızdayım ancak motorlarınızı görünce ağlarım ben :(
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Farkındasınız dimi hava gündüz -3 derece :D bakkala gidemiyorum soğuktan 5 günlük ekmek alıp geldim ortalık buz şu koşullarda gelmem imkansız okul tatil sorun olmazdı ama havalar iyileşsin kesin yanınızdayım ancak motorlarınızı görünce ağlarım ben :(
Kardeşim sen hangi ildesin şu anda? Havalar ısınsın o zaman sizle de tanışırım inşallah.
Arkadaşların çoğu işte heralde akşam konuşulur o zaman yine de şimdilik tanışma babında da olsa gerçekten görüşelim. Gelemeyen arkadaşlar için sonra bida buluşma düzenleriz kendileriyle de tanışmış oluruz. Aranızda ben yeniyim sanırsam zaten:cherry: Başka yeni arkadaşlar var mı?
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Başka ilde değilim Çivrildeyim delaket burası zaten başkanda kıbrısta ama aksama olsada ilerki aylarda özellikle baharda ilaki büyük bir toplantı yapılır.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Başka ilde değilim Çivrildeyim delaket burası zaten başkanda kıbrısta ama aksama olsada ilerki aylarda özellikle baharda ilaki büyük bir toplantı yapılır.
Anladım. Doğrudur çivril buradan daha soğuk olur. Valla ben ne zaman olursa bütün arkadaşlarla tanışmak isterim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
beyler ben okay kıbrıstayım arkadaşlar beni beni başkan gözüyle görüyorlar sağıolsunlar ben yaza kadar yok gelince toplanır bunları konuşuruz bol bol 2 hafta üst üste hafta sonu toplanıcağız bilginize
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
beyler ben okay kıbrıstayım arkadaşlar beni beni başkan gözüyle görüyorlar sağıolsunlar ben yaza kadar yok gelince toplanır bunları konuşuruz bol bol 2 hafta üst üste hafta sonu toplanıcağız bilginize
Eyvallah okay kardeşim. Bu hafta sonu bir de haftaya hafta sonu mu buluşuyoruz?
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
arkadaslar ben ramazan kardesimize ulasmaya calısıyorum eger cumartesi günü carsı izni yoksa gidelim varsa pazar günü olabilir cumurtesi günü aksam forum camlıkda 19,30 bir cay partisi verelim herkes birbirini tanımıs oluruzz eyvallah
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Farkındasınız dimi hava gündüz -3 derece :D bakkala gidemiyorum soğuktan 5 günlük ekmek alıp geldim ortalık buz şu koşullarda gelmem imkansız okul tatil sorun olmazdı ama havalar iyileşsin kesin yanınızdayım ancak motorlarınızı görünce ağlarım ben :(

gel kardesim gel
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaslar ben ramazan kardesimize ulasmaya calısıyorum eger cumartesi günü carsı izni yoksa gidelim varsa pazar günü olabilir cumurtesi günü aksam forum camlıkda 19,30 bir cay partisi verelim herkes birbirini tanımıs oluruzz eyvallah
Tamamdır hilmi kardeşim bana uyar. Arkadaşlar uyanlar yazsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst