bu hafta sonu gidelim mi denizli mtbende gelirim
aleykum selam kardeş.arkadaşlar s.a. facebook'tan ekleyebilirsiniz http://www.facebook.com/profile.php?id=1078066356
Usta he hafta buluşma yapalım gelemeyecek arkadaşlarımız olursa her hafta gelmeseler bile gelmeye çalışırlar. Samimiyet kurarız yaza sağlam girerizaslında iyi olur her hafta buluşulması olmadı 2-3 haftada bir ama bunu havalar ısındığı zaman yapsak daha iyi olmaz mı![]()
Kardeşim 22 Ocak gitmeye çalışalım o zaman. Sen gelemezsen de haftaya yine buluşma düzenleriz. Dediğin gibi herkes gelirse çok iyi olur. Denizli MT yaza bomba gibi gireriz inşallah.Beyler bu haftasonu ben yetişemeyebilirim (21-22 ocak için) ben 21 ocak akşamı geleceğim. 22ocak pazar günü olursagelmeye çalışırım.
27-28 inde ziyarete gitsek daha iyi olur ziyarete. hem herkes gelsin bi tanışma bi kaynaşma olsun. şu bahara şu yaza sağlam girelim be ya
Kardeşim sen hangi ildesin şu anda? Havalar ısınsın o zaman sizle de tanışırım inşallah.Farkındasınız dimi hava gündüz -3 derecebakkala gidemiyorum soğuktan 5 günlük ekmek alıp geldim ortalık buz şu koşullarda gelmem imkansız okul tatil sorun olmazdı ama havalar iyileşsin kesin yanınızdayım ancak motorlarınızı görünce ağlarım ben
![]()
Anladım. Doğrudur çivril buradan daha soğuk olur. Valla ben ne zaman olursa bütün arkadaşlarla tanışmak isterim.Başka ilde değilim Çivrildeyim delaket burası zaten başkanda kıbrısta ama aksama olsada ilerki aylarda özellikle baharda ilaki büyük bir toplantı yapılır.
Eyvallah okay kardeşim. Bu hafta sonu bir de haftaya hafta sonu mu buluşuyoruz?beyler ben okay kıbrıstayım arkadaşlar beni beni başkan gözüyle görüyorlar sağıolsunlar ben yaza kadar yok gelince toplanır bunları konuşuruz bol bol 2 hafta üst üste hafta sonu toplanıcağız bilginize
Eyvallah okay kardeşim. Bu hafta sonu bir de haftaya hafta sonu mu buluşuyoruz?
Tamamdır irtibat kurarız:cat:cumartesi ye hilmi bi prğram ayarlıyor asker arkadaş için o gün konuşur değerlendiririz artık
Farkındasınız dimi hava gündüz -3 derecebakkala gidemiyorum soğuktan 5 günlük ekmek alıp geldim ortalık buz şu koşullarda gelmem imkansız okul tatil sorun olmazdı ama havalar iyileşsin kesin yanınızdayım ancak motorlarınızı görünce ağlarım ben
![]()
Tamamdır hilmi kardeşim bana uyar. Arkadaşlar uyanlar yazsın.arkadaslar ben ramazan kardesimize ulasmaya calısıyorum eger cumartesi günü carsı izni yoksa gidelim varsa pazar günü olabilir cumurtesi günü aksam forum camlıkda 19,30 bir cay partisi verelim herkes birbirini tanımıs oluruzz eyvallah