benim gelme işi biraz iş konusunda zorlayacak gibi ona göre arkadaslar
ha hilmi soyle noldu abi :cat:
bir ara konusalım daha var belli birsey yok
hilmi olum gecen fethıye ısıne donmesın bak bu... hadı ben yokum orda bu sefer okay tek basına organızasyon yapıyo bıseylerle ugrasıyo etkınlık toplantı falan sızde böle gelmemezlik yaparsanız ayıp olur..yapmayın yanı böle kırk yılda bir toplancaz zaten uzun bı aradan sonra bılıyon denızlıye sık sık gelemıyom barı böle bı etkınlık varken bı araya gelelım
yok bilader ben alcağımı aldım
1- hilmi abi iş sakat daha belli deği lama gelemem
2 onder izin alamıyorum gelemem
3-kaan abi zor gelemeyebilirm
4- sen yoksun gokan (lafım sana değil )
bu ekiple iç bir şey olmaz arkadaş ben sana diyim herkes birşey yapalım herkes gezelim şehir içi motorculuğu yapıyoruz burda nereye çamlığa nereye servergaziye :salut::salut::salut: bu mesajı inan üzülerek yazdım herkese kırdgınım bunu bilin
okay inan bu geziyi senden cok ben istiyondur kardesim daha kesin birsey söylediyin yok ama öylede böylede gelcen hemen sanki gelmicez demedik alalalalala
çok bişey istemiyoruz aga sadece bir gezide başından beri gelcem diyipte hanginiz geldi geziye topalnıya vs sonra diyosunuz denizli mt niye gelişmiyor gelimez tabi 1 ay oncesinden belli oldu hatta daha once dünkü olay değilki bu sen ai daha belli değil diysun ama ben adım gibi biliyorum sen bu geziye gelmiceksinkızma hilmi kızma
gelmiyormuyuz len toplantılara gelirsen ne olacak :queen::queen:
gençler hareket hadıı..eğirdir yolcusu kalmasın![]()
sado damı gelcek la ??
Okay bi ara beni ara çadır işini halledelim gelemiyorum bari bi katkımız olsun:rendeer: