[Denizli - MT]

Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
hilmi olum gecen fethıye ısıne donmesın bak bu... hadı ben yokum orda bu sefer okay tek basına organızasyon yapıyo bıseylerle ugrasıyo etkınlık toplantı falan sızde böle gelmemezlik yaparsanız ayıp olur..yapmayın yanı böle kırk yılda bir toplancaz zaten uzun bı aradan sonra bılıyon denızlıye sık sık gelemıyom barı böle bı etkınlık varken bı araya gelelım
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hilmi olum gecen fethıye ısıne donmesın bak bu... hadı ben yokum orda bu sefer okay tek basına organızasyon yapıyo bıseylerle ugrasıyo etkınlık toplantı falan sızde böle gelmemezlik yaparsanız ayıp olur..yapmayın yanı böle kırk yılda bir toplancaz zaten uzun bı aradan sonra bılıyon denızlıye sık sık gelemıyom barı böle bı etkınlık varken bı araya gelelım

yok bilader ben alcağımı aldım

1- hilmi abi iş sakat daha belli deği lama gelemem
2 onder izin alamıyorum gelemem
3-kaan abi zor gelemeyebilirm
4- sen yoksun gokan (lafım sana değil )


bu ekiple iç bir şey olmaz arkadaş ben sana diyim herkes birşey yapalım herkes gezelim şehir içi motorculuğu yapıyoruz burda nereye çamlığa nereye servergaziye :salut::salut::salut: bu mesajı inan üzülerek yazdım herkese kırdgınım bunu bilin
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
yok bilader ben alcağımı aldım

1- hilmi abi iş sakat daha belli deği lama gelemem
2 onder izin alamıyorum gelemem
3-kaan abi zor gelemeyebilirm
4- sen yoksun gokan (lafım sana değil )


bu ekiple iç bir şey olmaz arkadaş ben sana diyim herkes birşey yapalım herkes gezelim şehir içi motorculuğu yapıyoruz burda nereye çamlığa nereye servergaziye :salut::salut::salut: bu mesajı inan üzülerek yazdım herkese kırdgınım bunu bilin

emeğe saygı beyler o kadar organızasyon ıstıyosunuz alın önunuze geldı...madem sehırıcı motor bınmek ıstıyosunuz kurye olun gerek yok yanı böle yol yapma ısteklerıne zaten ıstek varda gerısı yok nedense ben burda gelecek olanları beklıyom aga her zaman kapım acık gelmeden once arasınlar bı saat sonra ıspartadayım cadırları kurmus beklıyo olcam haberınız olsun:rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
okay inan bu geziyi senden cok ben istiyondur kardesim daha kesin birsey söylediyin yok ama öylede böylede gelcen hemen sanki gelmicez demedik alalalalala
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
okay inan bu geziyi senden cok ben istiyondur kardesim daha kesin birsey söylediyin yok ama öylede böylede gelcen hemen sanki gelmicez demedik alalalalala

çok bişey istemiyoruz aga sadece bir gezide başından beri gelcem diyipte hanginiz geldi geziye topalnıya vs sonra diyosunuz denizli mt niye gelişmiyor gelimez tabi 1 ay oncesinden belli oldu hatta daha once dünkü olay değilki bu sen ai daha belli değil diysun ama ben adım gibi biliyorum sen bu geziye gelmiceksin :) kızma hilmi kızma
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
çok bişey istemiyoruz aga sadece bir gezide başından beri gelcem diyipte hanginiz geldi geziye topalnıya vs sonra diyosunuz denizli mt niye gelişmiyor gelimez tabi 1 ay oncesinden belli oldu hatta daha once dünkü olay değilki bu sen ai daha belli değil diysun ama ben adım gibi biliyorum sen bu geziye gelmiceksin :) kızma hilmi kızma

gelmiyormuyuz len toplantılara gelirsen ne olacak :queen::queen:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Okay bi ara beni ara çadır işini halledelim gelemiyorum bari bi katkımız olsun:rendeer:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Okay bi ara beni ara çadır işini halledelim gelemiyorum bari bi katkımız olsun:rendeer:

arıyozda açıyon mu yala olum snein verceğin parayla tava alak adioz nee dicen ben çadırı kendim aldım senin parayla tava m ı alak ışıldak mı seç birini kanka
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
tabıkıde tava olum :D orta boy alabalık sazan gıbı balıklar sıgcak sekılde bısı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst