denizlinin bende yeri ayrdır... ikinci vatanım derim... uzun süre pamukkale ile gittim geldim ..çok kişiyi evine kavuşturdum.. otobüs kaptanlığımda yeri ayrıdır... yetmedi askerliği orda yaptım... oda yetmedi servergazi de karaciğer ameliyatı oldum.. sağolsun denizli mt beni yalnız hiç bırakmadı.. seviliyorsunuz güzel insanlar.