Deli_Mavi ve Eşine Allah'tan şifalar diliyorum

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
13
son durum iyi abicim. yarın yine iyi haberleri aktarırım inşallah sizlere. iyigeceler
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Nasıl yani ya :S Murat abime noldu :S:S Abim Yüce rabbim acil şifalar versin eşine ve kendine inşallah bir an evvel iyileşirsiniz...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaşlar Murat'ın yanından geliyorum.. Murat ALLAH'a şükür iyi, sol ayağı parçalanmış, sol el parmakları kırık. Tülay ise iki gündür yoğun bakımda. Beyin kanaması geçirdiğinden uyutuluyor. Anne babası dahil hiç kimseye gösterilmiyor. Durumu ciddiyetiini koruyor kısacası. Murat hepinize çok teşekkür etti, selamlarını iletti.
Kazaya gelince Bilecik dönüşü Adapazarına girişte kavşaktan Toyota fabrikası yönüne dönmek için aniden muratların önüne fırlamış. Frene bile basmaya fırsatı olmadığını söyledi Murat. Tülay Muratın arkasından fırlamış, Murat ise arabadan sekip kaldırıma çarpmış. Otomobil sahibi 8/8 suçlu. Ama maalesef savcı şartlı salıvermiş. Olay yerine Toyota hastanesi 200 mt. civarı, yoksa Tülay şu an aramızda olmayabilirdi. Murat eşim iç kanama geçiriyor diye yarı baygın halde Dr'lara bağırırken, dr sen nereden bileceksin demeye kalmadan Tülay kan kusmaya başlamış. Olay yerinde durdum, motosikletin parçaları yol kenarındaydı hala, MT logolu ön camı sapasağlamdı, aldım, kötü bir hatıra olarak.
Kısaca dualarınızı esirgemeyin, Murat'ında tek isteği bu sizlerden, yorgunluktan, telaştan, ve tek elle anca bu kadar yazabiliyorum. ALLAH hepimizi korusun böyle şerefsizlerden..!
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Murat abi için sevindim inşallah eşide en kısa zamanda kendini toparlar :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tülay'ın kaskını değiştirmek istiyorlardı uzun zamandır, ama değiştiremediler :( Tülay'ın kaskı olmasına rağmen kaza anından yada yere ilk çarptığında başından fırlamış, polis eşinin kaskı yokmuydu diye sormuş çünki Murat'a... Ve hızları 70 Km. civarındaymış, evet sadece 70 :( Tülay'ın anne babası perişan.. Eşime sarılıp sizde motor mu kullanıyorsunuz kullanmayın yavrum diye ağladı. Aklıma geldikçe, kafamı topladıkça yazarım detayları. Tülay'dan da yarın akkşama doğru inşallah iyi haberler alacağız.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Çok büyük geçmiş sun.. Umarım Tülayda Bir an önce sağlığına kavuşur... Çok büyük geçmiş Olsun ..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çok geçmiş o lsun arkadaşımıza ve eşine :salut:
yeni okudum , çok kötü oldum Allah yardım etsin ikisinede
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
hayırlı haberleri bekliyoruz abi

bu sıralar karabulutlar dolaşıyo tepemizde allah hepimizi korusun ......
iki kat fazla dikkat edelim ...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Muratın son durumunun bir resmi.Dediğim gibi hepinize teşekkür edip dualarınızı esirgememenizi istedi.



 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
haberlerin biraz daha iyi olması sevindirici inş en kısa zamanda eski sağlıklarına kavuşurlar..Allah acil şifalar wersin..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
inşallah ilerleyen saatlerde tülin hanım için allah sevdiklerine bağışlamış,çok şükür atlattı deriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst