Deli Mengi Evlendi ( Transalp Gelin Motosikleti )

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Süper olmuş. Allah mutlu mesut etsin. Bu arada öyle herkes gelinlikle artcı olamaz, hanımefendiye bravo. İnsanların bakışlarına da ayrıca bayıldım:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah mutlu etsin..

Darısı bizim de başımıza inşaallaahhhhhhhhhhhhhhh.....
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
91
Bir ömür boyu mutlu ,sağlıklı ve neşeli olmanız dileği ile. Hayırlı olsun,hayırlara vesile olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
cıftlere bır omur boyu mutluluklar dılıyorum.:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
e ozaman Allah bi yastıkda kocatsın diyelim mutluluklar

sanırım salondan çıkarken gördüğüm mutlu çit sizdiniz

bende başka bi arkdaşım için orda idim :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
YUSUF kardeşim mutluluklar diliyorum fuar için geldiğimizde bizim için yaptıklarını hala unutabilmiş değilim sen harika bir arkadaş iyi bir eş olursun eminim ( hanımı ilk günden motora bindirebildiğine göre )
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah mutlu bahtiyar etsin ..

Bir yastıkta kocayın inşallah ..
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Allah mesut etsin.
Gelin MOTORU SÜPER yaa.. bir ömür boyu unutulmayacak anı :rendeer:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Allah bir yastıkta kocatsın herseyde bir hayır vardırya iyiki araba bozulmuş diyorum ben eğer bozulmasa sıradan özeliksiz bir düğün olcakti ama şimdi herkezin hatırladığı düğüne gelenlerin gülümseyerek söylediği cocuklariniza anlatacak hoş bir anı olmuş.:cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Çook keyifLi fotofrafLar yahu :)
sabah cayimi icerken oLdukca keyifLi anlAr yasattı :)
ALLAH MESUT ETSİN bir omür boyu inşaLLah..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst