dehşet bir ürün HİD projector getirselerde alsak

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
150 altı motosiketler için 25 W tavsiye ediyorlar :)

İlginç, ilk defa gördüm bu ürünü. Alması basit, biraz İngilizce ve PayPal hesabı olayı çözer. Posta ve vergi vs fazla tutmaz bunda sanırım.

kt-mt2_web.jpg



Öff resim büyükmüş yahu, buraya ekledikten sonra farkettim :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
Bunu kırmızı arka stop lambasının içinde kullanmak isterdim, açıyı direkt olarak karşıya değil de hafifçe yere eğil şekilde vererek şahane sonuç elde edilebilir ama x-enon gibi geç tepki mi veriyor yoksa aniden ışık verebiliyor mu orası önemli.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
hocam getirtmek de bir sorun yok.TÜRKİYE' ye satış yapıyorlar.kargo 31 dolar yani toplam 90-91 dolar gibi bir maliyeti olur .
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
çok güzel bir ürün. elden alabilme şansımız olsa ya da montajda kendime biraz daha güvenebilsem internetten satın alırdım.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben yaptım avatar resmindeki motorumu farı bi xenon ama angel yok ve ampülü xenon değil normal h7 ama bu ürün orjinal bi xenon uydurma değil burda bir arkadaş bu işlerle uğraşıyordu ona getirttireyim ben kendime güvenemiyorum

photo0008m.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
walla süpermiş inş. yardımcı olacak iri cıkarda bizde faydalanırız nimetlerden :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst