I ıRamazan Katılım 7 May 2009 Mesajlar 242 20 Eyl 2009 Konu Yazar #1 . paylaşayım dedim..yapmışlar adamlar..bence tasarımı süper.hoşuma gitti.. bakalım siz ne diceksiniz.. Sürmek isterdim .
. paylaşayım dedim..yapmışlar adamlar..bence tasarımı süper.hoşuma gitti.. bakalım siz ne diceksiniz.. Sürmek isterdim .
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 20 Eyl 2009 #3 Cidden benimde hoşuma gitti. Yaratıcı bir tasarım olmuş.
chopperb Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 13 Haz 2009 Mesajlar 114 20 Eyl 2009 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. çekişi nasıl? kaç cc? ekzozu nerde? ::fool::::fool::::fool::::fool::::fool::::fool::
Tundzhay Katılım 26 May 2008 Mesajlar 3,547 20 Eyl 2009 #7 batmanın motosikleti aklıma geldi bi anda tekerlekleri onu çağırıştırıyo
Hay.alper.est Katılım 10 Eki 2007 Mesajlar 1,592 20 Eyl 2009 #9 oo bu durdukça yıllanır değeri artar fıçı gibi kadın hesabı:mrgreen::queen:
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 20 Eyl 2009 #12 abs mi gördüm ne :silent: ama kesin disk fren var...
cihan_34_ist Katılım 13 Ara 2007 Mesajlar 936 20 Eyl 2009 #13 o tahta esniyemediği için kırılmazmı yha :S
I ıRamazan Katılım 7 May 2009 Mesajlar 242 21 Eyl 2009 Konu Yazar #14 kırılmaz herhalde..düşünmüşlerdir onu..
fatihpostaci Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 27 Ocak 2009 Mesajlar 44 28 Eki 2009 #15 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. güzel bi tasarı