- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
bende boşta çalıştırıyorum ve motor ısınmadan hareket ettirmiyorum yaklaşık bir - iki dakika çalışıyor yerinde o zaman sıkıntı çok az oluyor
hemen çalıştırıp vitesi bire atınca çaaat diye bir ses eşliğinde öne zıplıyor
Normal. Bir sorun yok motorunda. Yağlama yapmamış olur daha zaten motor yan ayakta iken yağ bir tarafa birikiyor.. Çalıştırınca, çalışır halde iken birazdik konuma getir bir iki dakika. Sonra vitese tak hiç bir sorun olmaz. En azından bende olmuyor.