- Katılım
- 20 Eki 2011
- Mesajlar
- 82
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun.
regal r dd250-e9 kulanıcısıyım motoru çalıştırmadan önce vitesi boştan bire çekiyorum debriyaj sıkılı halde ateşliyorum fakat motor kendini öne atıyor sizce sorun ne olabilir ? ayrıca motor ateşlemeyi çok geç alıyor oda ayrı bi konu
regal r dd250-e9 kulanıcısıyım motoru çalıştırmadan önce vitesi boştan bire çekiyorum debriyaj sıkılı halde ateşliyorum fakat motor kendini öne atıyor sizce sorun ne olabilir ? ayrıca motor ateşlemeyi çok geç alıyor oda ayrı bi konu