- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
Debriyaj 4 parmakla sıkılır, uzun yol harici her zaman sağ elin 2 parmağı ön fren manetinde durur.
vay net cevap ha? peki altımda şöyle tork canavarı bi makina var ve trafik gereği bi anda hızlanmam gerekti debriyajı 4 parmak bıraktım ve gazı açtım elciği neresi tutacak?
velhasıl ben debriyajı da freni de orta parmakla tutarım kendinizi geliştirmenize bağlı. ama güvenli olanı 2 parmaktır.