- Katılım
- 9 Haz 2015
- Mesajlar
- 46
- Konu Yazar
- #1
İyi aksamlar arkadaslar
Bircok yerde debriyaj manetinin ve ön frenin isaret ve orta parmakla yani iki parmak ile sıkılması gerektiğini okudum .. Bugün bunu uygulamak istedim çok rahat oldu ama iki parmağimda manetin altinda kaldigi icin sonuna kadar sıkamiyorum debriyaj manetini bu durum motoruma zarar verir mi ? 4 parmakla sıkınca debriyajı sonuna kadar sıkabiliyorum ama iki parmakla sonuna kadar sıkamıyorum vites gecislerinde bir sorun olusturmuyor ama debriyaj balatama zarar vermekten korkuyorum siz nasıl sıkıyorsunuz ?
Bircok yerde debriyaj manetinin ve ön frenin isaret ve orta parmakla yani iki parmak ile sıkılması gerektiğini okudum .. Bugün bunu uygulamak istedim çok rahat oldu ama iki parmağimda manetin altinda kaldigi icin sonuna kadar sıkamiyorum debriyaj manetini bu durum motoruma zarar verir mi ? 4 parmakla sıkınca debriyajı sonuna kadar sıkabiliyorum ama iki parmakla sonuna kadar sıkamıyorum vites gecislerinde bir sorun olusturmuyor ama debriyaj balatama zarar vermekten korkuyorum siz nasıl sıkıyorsunuz ?