debrıyaj hakkında bılgı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
debrıyaj setı kac km bıter vede fıyatı nedır tahmını? bıde dururken hep N (bosta tutuyorum motoru veya baktım ısık yanıyor 2 den N e cekıyorum zararı varmı? benım duyduguma gore yararı varmıs debrıyajdan yemezmıs bosa almak dururken vs? bıde sıkısık trafıkde sadece debrıyajla kalkıyorum 2 sılındır oldugu ıcın makınam baya rahat kalkıyor otomatık vıtes araba gıbı yakıttan tasaruf edıyorumda debrıyajdan cok yermı? son sorum az yaksın dıe sehır ıcınde genelde 4-5 bın devırı gecmıyorum cok vıtes atıyorum bununda zararı varmı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
debriyaj ın belli bir ömrü yoktur.. sadece kullanıcıya bağlıdır... 50 000km debriyaj balatası değiştirmeyen bir babaya sahibim... teker yapma zamanımda 3000 km biten balataya sahibim.... vitesin boşta olması motorun ve balatanın yararına.. ama 2 viteste kalkmak balatanın ömrü açısından zaralıdır...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
debriyaj ın belli bir ömrü yoktur.. sadece kullanıcıya bağlıdır... 50 000km debriyaj balatası değiştirmeyen bir babaya sahibim... teker yapma zamanımda 3000 km biten balataya sahibim.... vitesin boşta olması motorun ve balatanın yararına.. ama 2 viteste kalkmak balatanın ömrü açısından zaralıdır...

bu yoruma katılıyorum. ayrıc ekleyeceğim şey de şu ki, motorun marka ve modelini belirtmelisin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst