Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
debrıyaj setı kac km bıter vede fıyatı nedır tahmını? bıde dururken hep N (bosta tutuyorum motoru veya baktım ısık yanıyor 2 den N e cekıyorum zararı varmı? benım duyduguma gore yararı varmıs debrıyajdan yemezmıs bosa almak dururken vs? bıde sıkısık trafıkde sadece debrıyajla kalkıyorum 2 sılındır oldugu ıcın makınam baya rahat kalkıyor otomatık vıtes araba gıbı yakıttan tasaruf edıyorumda debrıyajdan cok yermı? son sorum az yaksın dıe sehır ıcınde genelde 4-5 bın devırı gecmıyorum cok vıtes atıyorum bununda zararı varmı