- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #21
Hiçbir gezi fotoğraflarına bu kadar uzun bakmamıştım. Nefis olmuş... :cat:
Teşekkürler, sağolun
Hiçbir gezi fotoğraflarına bu kadar uzun bakmamıştım. Nefis olmuş... :cat:
Yusuf hocam gezi fotoğraflarınızı keyifle inceledim. Özellikle uzun pozlama gece fotoğrafları çok iyiydi.
Kendimi ağaca niye bağlıyorumVay be ne manzara,ben senin yerinde olsam birdaha tekrar gider o ağacın altında çadırımı kurarım
Ama kendini ağaca bağlamayı unutma .)
Gece fotoğraflarıda müthiş olmuş,manzaralarda tekrar tekrar öyle
Biraz eğim vardı uçuruma doğruÇok dik geldi bana,soluğu gölde almayasın
yayla ismide bir garip ,bunun radyatör'ü varmı![]()
Çok güzel bir gezi olmuş, fotoğraflar çok başarılı..
uzun zamandır konu açmıyordunuz yusuf hocam fotoğraflar enteresaaaan