Davlumbaz Yaylası Gezi ve Kampımız

Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Yusuf hocam gezi fotoğraflarınızı keyifle inceledim. Özellikle uzun pozlama gece fotoğrafları çok iyiydi.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Diyecek bir söz bulamıyorum.:thumleft:
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Vay be ne manzara,ben senin yerinde olsam birdaha tekrar gider o ağacın altında çadırımı kurarım :)
Ama kendini ağaca bağlamayı unutma .)

Gece fotoğraflarıda müthiş olmuş,manzaralarda tekrar tekrar öyle
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Vay be ne manzara,ben senin yerinde olsam birdaha tekrar gider o ağacın altında çadırımı kurarım :)
Ama kendini ağaca bağlamayı unutma .)

Gece fotoğraflarıda müthiş olmuş,manzaralarda tekrar tekrar öyle
Kendimi ağaca niye bağlıyorum :)
Eyvallah, sağolasın
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Çok dik geldi bana,soluğu gölde almayasın
yayla ismide bir garip ,bunun radyatör'ü varmı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst