Davet

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
yok dostdark

ih möhte şiş köfte

:cherry: :queen: abi sende de yabancı dil süper yani:cat:
ee ne demişler bir lisan bilenin kırk yıl kölesi olurum:silent: olmadı galiba
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
soner, abicim bir dil bir insan içince bir dil ooooo çok insan

ay pardon böyle de değildi ?
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ABİ PARDON SENDE EVLİYDİN DİMİ BUNLAR ANLAMAZ KARDEŞ BEKARA KARI BOŞAMAK KOLAY AKALTEKE KARDEŞ:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Blacat' Alıntı:
Doğru söze bi şey denemez.. Harbi abi atla gel ya.. Nargile falan oooooh.


Atla gelmesin uzun sürer.... Motoru var Arkadasimizin,,,,biliom kötü espri ama dayanamadim napiim yawww....:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
olum albatros biz hanımıda alıp geliyoz bilmem valla.

gelsede şahsen tanışsak akalteke ile harbiden yaw
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Cevap

camadan' Alıntı:
olum albatros biz hanımıda alıp geliyoz bilmem valla.

gelsede şahsen tanışsak akalteke ile harbiden yaw
YA ARKADAŞ COCUKLARI KIRMA EN AZINDAN Bİ YAZI PATLAT ŞÖYLE DAMARDAN OLSUN İLHAM GELMİYOSA ZORLAMA:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Muzo' Alıntı:
Atla gelmesin uzun sürer.... Motoru var Arkadasimizin,,,,biliom kötü espri ama dayanamadim napiim yawww....:queen:

:cherry: :p :queen: muzaferrrrr sabah motoru kasksız kullandın herhalde
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Barış'cım sen şöle romantik parçalar bilio musun :) Sen çalardın biz de aşkımla dans ederdik :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
noela' Alıntı:
hi guys,::kalbim::

we come this evening. everyone that does not believe that I womanlike or German can itself gladly of the opposite convince:p

i´m glad to cu all, but were fuck.. tired so please don´t be mad at me if we remain only short, with the next meet participate we in any case

and hello to dost dark !!!!

bye
cu
noela

Diyorki: "ab" kriterlerine göre sizin yaptığınız bu etkinlik ülkenizin "ab" ye giriş sürecinde etken olacaktır. Fakat kıbrıs rum kesimi bu etkinlik hakkında her zamanki gibi oyun bozanlık yapmakta ama biz Almanya olarak başbakan Merkellede yaptığımız görüşmede şayet Barış arkadaş sanatını icra ederken "ab" kriterlerine uygun parçalar çalacağını dışişleri bakanı A. Gül tarafından garanti altına aldığını bunu sonucu olrarak Kıbrıs rum kesiminin bu tavrından vazgeçebileceğini söylüyor.

Ayrıca bu tip toplatıların "AB" girişi sonrası sen nehri kıyılarındada olabileceği korkusuna kapılan fransanın bu süreçte engel çıkarabileceği tahmin edilmektedir.

"Diyo galiba"
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy' Alıntı:
Barış'cım sen şöle romantik parçalar bilio musun :) Sen çalardın biz de aşkımla dans ederdik :)
aaa bilmezmi gary moore dan (one day) mesela ilk dansımızı bu şarkıda yapıcaz barış çalıcak :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi

akalteke' Alıntı:
Diyorki: "ab" kriterlerine göre sizin yaptığınız bu etkinlik ülkenizin "ab" ye giriş sürecinde etken olacaktır. Fakat kıbrıs rum kesimi bu etkinlik hakkında her zamanki gibi oyun bozanlık yapmakta ama biz Almanya olarak başbakan Merkellede yaptığımız görüşmede şayet Barış arkadaş sanatını icra ederken "ab" kriterlerine uygun parçalar çalacağını dışişleri bakanı A. Gül tarafından garanti altına aldığını bunu sonucu olrarak Kıbrıs rum kesiminin bu tavrından vazgeçebileceğini söylüyor.

Ayrıca bu tip toplatıların "AB" girişi sonrası sen nehri kıyılarındada olabileceği korkusuna kapılan fransanın bu süreçte engel çıkarabileceği tahmin edilmektedir.

"Diyo galiba"
ABİ BEN SANA İLHAM GELMİYOSA ZORLAMA DEMİŞTİM SEN BU SEFER MOTORU COK ZORLAMIŞSIN NE DİYON ABİ SEN EVİNE GERİ DÖN:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
noela' Alıntı:
hi guys,::kalbim::

we come this evening. everyone that does not believe that I womanlike or German can itself gladly of the opposite convince:p

i´m glad to cu all, but were fuck.. tired so please don´t be mad at me if we remain only short, with the next meet participate we in any case

and hello to dost dark !!!!

bye
cu
noela

Noela Diyorki !!!!

Selam Arkadaslar

Bu Aksam geliyoruz, benim Bayan ve Alman olduguma inanmayanlar gelip kendi görebilir.

Simdiden hepinizle tanisacagima seviniyorum ama Kisa kalacaz kimse kusura bakmasin lütfen cünkü cok yorgunuz.

Birdahaki gezide kesinlikle beraber olacaz....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedemek yorgunuz intercom biraderim bi hamama götürsün alman yengeyi bi kese bi göbek taşı ne yorgunluk kalır nede bişi :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
akalteke' Alıntı:
Diyorki: "ab" kriterlerine göre sizin yaptığınız bu etkinlik ülkenizin "ab" ye giriş sürecinde etken olacaktır. Fakat kıbrıs rum kesimi bu etkinlik hakkında her zamanki gibi oyun bozanlık yapmakta ama biz Almanya olarak başbakan Merkellede yaptığımız görüşmede şayet Barış arkadaş sanatını icra ederken "ab" kriterlerine uygun parçalar çalacağını dışişleri bakanı A. Gül tarafından garanti altına aldığını bunu sonucu olrarak Kıbrıs rum kesiminin bu tavrından vazgeçebileceğini söylüyor.

Ayrıca bu tip toplatıların "AB" girişi sonrası sen nehri kıyılarındada olabileceği korkusuna kapılan fransanın bu süreçte engel çıkarabileceği tahmin edilmektedir.

"Diyo galiba"

Abi ne deyiiim ki artik beee, Kopardin beni...Allahda seni Güldürsün...gel bekliyoruz mutlaka..:rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
akalteke' Alıntı:
Diyorki: "ab" kriterlerine göre sizin yaptığınız bu etkinlik ülkenizin "ab" ye giriş sürecinde etken olacaktır. Fakat kıbrıs rum kesimi bu etkinlik hakkında her zamanki gibi oyun bozanlık yapmakta ama biz Almanya olarak başbakan Merkellede yaptığımız görüşmede şayet Barış arkadaş sanatını icra ederken "ab" kriterlerine uygun parçalar çalacağını dışişleri bakanı A. Gül tarafından garanti altına aldığını bunu sonucu olrarak Kıbrıs rum kesiminin bu tavrından vazgeçebileceğini söylüyor.

Ayrıca bu tip toplatıların "AB" girişi sonrası sen nehri kıyılarındada olabileceği korkusuna kapılan fransanın bu süreçte engel çıkarabileceği tahmin edilmektedir.

"Diyo galiba"

abi bu kadar yazının üzerine bu geliyorum demekmi acaba?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
noela' Alıntı:
hi guys,::kalbim::

we come this evening. everyone that does not believe that I womanlike or German can itself gladly of the opposite convince:p

i´m glad to cu all, but were fuck.. tired so please don´t be mad at me if we remain only short, with the next meet participate we in any case

and hello to dost dark !!!!

bye
cu
noela

Bence noela arkadaşımız dio ki (( ama içinden:p )) bulmuşum bu kadar sazanı bi yaziyim de herkes atlasın :) alınma yok :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst