Davet

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Kardeş

SAVASXXL' Alıntı:
ya çekinecek ne varki okuyorum şu anda ...
sadece anlamaya çalıştığım şey iddda haline neden dönüştü onu anlamaya çalışıyorum....
ashes ayrıca seninle bi kişi yüzünden dava arkadaşı bile sayılırız.. bunuda unutma...
ayrıcana çok ii tavla oynarım...
KARDEŞ YOK ÖYLE BİŞEY BİZ KARDEŞİZ BEKLERİZ İDİA FİLAN YOK KAYNAŞMA VAR GEL
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
vınvın' Alıntı:
sevgili barış akşam istek parça kabul ediyorsan gelirim bak ona göre...

arkadaşlar ayarlayabilirsem ben de orada olacağım...

şimdiden hepinize iyi eğlenceler...
ablam ayarlayabilirse ben zaten ayarım :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
gazlabeni' Alıntı:
arkadaşlar bende arkadaşlar gelmek isterim.
ancak,

birincisi anadolu yakasında maltepe civarında oturuyorum
ikincisi mekanı bilmiyorum :)

nası gelinir mekana

anadolu yakasındakiler buluşma imkanı var mı? vs vs. gibi sorular var kafamda.

karşıya geçip oranın uçsuz bucaksız yollarında kaybolmayalım bide :queen:

Karşıdan geliş
haremden feribota binilip bir çay ve bir sigara içiliyor:cat:
sirkeciden feribotdan iner inmez galata köprüsü geşiliyor
köprüyü bitirir bitirmrz motor sag tarafa park ediliyor:cat:
bakmişsın gelmişsin yaffff:cat:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
BIIIZZZ de geliyoruz. zaten muzo kayit etmis bizi :pr: caremiz yok... gecen hafta müzik cok güzeldi arkadaslar, hepinize tavsiye ederim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
DOSTDARK OĞLUM SENİ VE MOTORUNU DENİZE ATCAM AMA YANINA BİRADA ATCAM BİRALARA CAN SİMİDİ BAĞLIYACAĞIM YADA YÜZME ÖĞRETECEĞİM DENİZDE BERABER YÜZERSİNİZ:mrgreen:

abicim sen gezide benim motoru gördün denizde bilem gider:queen: :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gelebilen herkez gelir hadi bakalım istanbul evet arkadaşlar sizde gelin
euramobil, frontier
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
VınVIn abla istek parça elbetteki hatta doğaçlama motosiklet net bestesi bile çalabilirim,Uzun ince Blues vers. olur bu arada METE_HANDRO ulan bi kerede konuşmada çık gel be kardeşim,Şamil Bekliyorum Şu senin er-6 yı yakından bi inceleyem..Soner sana alkol yok bu akşam zemzem hazırladım senin için..Muzo yada aynen
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Yaw polis ve hava durumu ne olur acaba tahmin yürüten var mı? :silent:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ccbbdd' Alıntı:
VınVIn abla istek parça elbetteki hatta doğaçlama motosiklet net bestesi bile çalabilirim,Uzun ince Blues vers. olur bu arada METE_HANDRO ulan bi kerede konuşmada çık gel be kardeşim,Şamil Bekliyorum Şu senin er-6 yı yakından bi inceleyem..Soner sana alkol yok bu akşam zemzem hazırladım senin için..Muzo yada aynen


Abi bizi Bozar,

Ben kendime söför yaptim bi tane.... olmazsa ordan Motoru Balikci Teknesine atarim zaten Eyüpde oturuom hallederizz Abiii......

Unutma ben Wonderfull tonight istiom please !!! ...:cat:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
10
hi guys,::kalbim::

we come this evening. everyone that does not believe that I womanlike or German can itself gladly of the opposite convince:p

i´m glad to cu all, but were fuck.. tired so please don´t be mad at me if we remain only short, with the next meet participate we in any case

and hello to dost dark !!!!

bye
cu
noela
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Abicim zaten ben anlamıyorum bu işi.. Size yağmur yağdırayım mı dicem tööbe töööbe.... Ne zaman makinayı otoparktan çıkarıp 500-1000 mt arası yol yapsam yağmur çiseliyo.. Ben şimdi Dewe mi oluyorum?? :silent: :silent: Hani şu kutup ayısının sevgilisi :p :p :cherry:
Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
Blacat, akalteke, ALBATROS-FB, alonso, ccbbdd, cuk_o+, dostdark+, frontier, gazlabeni, intercom, judas25, Muzo, Shamyl, toprakhalil
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
noela' Alıntı:
hi guys,::kalbim::

we come this evening. everyone that does not believe that I womanlike or German can itself gladly of the opposite convince:p

i´m glad to cu all, but were fuck.. tired so please don´t be mad at me if we remain only short, with the next meet participate we in any case

and hello to dost dark !!!!

bye
cu
noela

hello noela :rendeer:
her havuzun dibi aynıdır:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Anladim

noela' Alıntı:
hi guys,::kalbim::

we come this evening. everyone that does not believe that I womanlike or German can itself gladly of the opposite convince:p

i´m glad to cu all, but were fuck.. tired so please don´t be mad at me if we remain only short, with the next meet participate we in any case

and hello to dost dark !!!!

bye
cu
noela
YA ARKADAŞLAR KIZ COK ACIKLI YAZMIŞ AĞLAMAKTAN TERCÜME EDEMİYORUM AKŞAM NE YAZDIĞINI ANLATIRIM:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst