Davet

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
14 Haziran çarşamba galata köprüsünün altındaki mekanlardan Der Saadet adlı mekanda gitarist bir arkadaşımla beraber sahne alıyorum bütün motorcu kardeşlerim davetlidir....:rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Selam Barış, ben geliyorum yarın karımı şimdi ikna ettim.Trenle falan döneriz diye kaçta sahne alıyorsunuz.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar bende duruma göre gelicem oraya herhalde bakayım erken işten izin alırsam
dostdark ve muzo bruce da ordalar yarın akşam barış
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
yarın salak bi toplantımız var umarım geceye sarkmaz, sarkmaz ise ordayım bende arkadaşlar
not : araç nereye parkediliyor orada bilen varmı ?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
23
barışla beraber mekana gittim güzel bir yer ve sahne de gayet hareketli neşeli eğlenceli barış döktürüyor anlıyacağınız :) hep beraber daha da güzel olur toplanalım arkadaşlar
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi bende gelirim

araçları kapının orda sahile çekiyoz biz sen istersen masanın yanına koy :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Bir problem çıkmadığı taktirde ben de oradayım yeter artık bu hasretlik ilk faaliyetim olacak. heeeeyt :cherry: :cherry:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
not_fear' Alıntı:
yarın salak bi toplantımız var umarım geceye sarkmaz, sarkmaz ise ordayım bende arkadaşlar
not : araç nereye parkediliyor orada bilen varmı ?

Karaköy güllüoğlunu biliyorsan üzeri katlı otopark. başka nerede otopark vardır bilmiyorum direk orası geldi aklıma
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
cuk_o' Alıntı:
abi bende gelirim

araçları kapının orda sahile çekiyoz biz sen istersen masanın yanına koy :mrgreen:

şükrü, napim hiç gelmedim oraya araba ile cahalız işte,
elbet bende bir gün daha çok okuyup daha çok düşünüp daha çok gelişeceğim
mezara kadar (iki kelime ettin bi saat felsefe dinliosunuz be :mrgreen: )

ben alkol almam ya, beni dövmezsiniz dimi :queen: heheheeh
durun aman hortlatmıyalım bişileri ben ne dedimmmm aman amannn ağzıma biber sürüleeee

camadan kardeş erkutuda alcan mı gelirken, al al getir.
güllüoğlu o saatte açıksa sanırım ben epey orda takılıp gelirim ancak :D
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
arkadaşlar karaköy rıhtıma 18:00 dan sonra giriş yapabilirsiniz ve orda ücretsiz parkedebilirsiniz sanıyorum 18.00 dan sonra ordaki zincirler kalkıyor ve o bölüm trafiğe açılıyor motorla gelenler için zaten problem yok...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
not_fear sen gel abi park yeri buluruz dert etme olmadı beyoğlunda otoparka bırakırız çaktırma işletenler bizim kiracılar :) ordan motorla ineriz aşağı
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ccbbdd' Alıntı:
arkadaşlar karaköy rıhtıma 18:00 dan sonra giriş yapabilirsiniz ve orda ücretsiz parkedebilirsiniz sanıyorum 18.00 dan sonra ordaki zincirler kalkıyor ve o bölüm trafiğe açılıyor motorla gelenler için zaten problem yok...


Wayyy Babaam Wayyy Wayyy......

Bende geliyorum, Soneride getircem Zorlada olsa getircem iste....orada Park sorunu yok tüm Motorlar Karaköy iskelesinin tarafindan Küprünün dibine kilitleyebilirler orada Güvenlikte var......

Heeee bide Noela ile Arkadasi Intercom ( Leventide ) getircem inanmayanlar görsün diye bu sefer.......:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
not_fear' Alıntı:
camadan kardeş erkutuda alcan mı gelirken, al al getir.
dün bizdelerdi sitedeki resimleri yazılanları okudu çok güldü. Söyledim akşam 8 gibi falan bitiyor bide çerkezköye fabrikaya falan gidiyor dönüşte olmaz başka bizamana söz aldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst