cuk_o' Alıntı:
abi bende gelirim
araçları kapının orda sahile çekiyoz biz sen istersen masanın yanına koy :mrgreen:
şükrü, napim hiç gelmedim oraya araba ile cahalız işte,
elbet bende bir gün daha çok okuyup daha çok düşünüp daha çok gelişeceğim
mezara kadar (iki kelime ettin bi saat felsefe dinliosunuz be :mrgreen: )
ben alkol almam ya, beni dövmezsiniz dimi :queen: heheheeh
durun aman hortlatmıyalım bişileri ben ne dedimmmm aman amannn ağzıma biber sürüleeee
camadan kardeş erkutuda alcan mı gelirken, al al getir.
güllüoğlu o saatte açıksa sanırım ben epey orda takılıp gelirim ancak
