- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
motor olmıyan zaten tranvaya binip gelebilir güzergah
düz nasıl olsa
:silent: otoparkın orayamı gidicez ?? bi dkk ben sizinle bitanemi tanıştırcaktım ama ?? bnm fıstığıma uygun aile mekanına gidelim![]()
kahvaltı sirkecide saat 10 da dimi?
benim fıstığım başkaaa o benim CANIM CANIM
bizimkiler patlıcanmı len :bounce:
hayatımda yediğim en güzel baklavayı gürkan abinin söylediği karaköy güllüoğlunda yedim
gerçekten boş bi yer değil kahvaltı olmasaydı baklavayıda tavsiye ederdim . . .
merak etme oraya kadar gidipte o baklavanın tadına bakmassam aptal derim kendime:bounce::queen::rendeer:
sana güveniyoruz ama şu yazının sonundaki titreyen kafa biraz kafa karıştırıyor sanki hı ?
:Çd
görünce karar verirsin :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
herkezin canı kendine degerlidir aslanım benim :wiinkk:
içim gıdıklanıyo aklıma geldikçe dehşet ve diğer güllüoğlunda baklava yedim diyen baklava yedim demesin orası farklı . .
boşuna mı ihtiyar diyorum adamı yoruyo oraya gitmek düşün yani :queen: :queen:sanki hergün çatalcada çalışıyor kendileriabi sen zaten sirkecide değilmisin
oraya kadar gidip te :mrgreen::queen:
katılıyorum