Darülaceze Huzur Evi

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
AYNEN gürkan abi ee nede olsa okadar ampul tasıcam yolları kolaylastırmana sevindim ;) :queen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ya arkadaşlar inanmayın otoparkın altında börekçiye götürüyo milleti kandırma itiyar söyle nereye gittiklerini bilsinler :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:silent: otoparkın orayamı gidicez ?? bi dkk ben sizinle bitanemi tanıştırcaktım ama ?? bnm fıstığıma uygun aile mekanına gidelim :D
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hayatımda yediğim en güzel baklavayı gürkan abinin söylediği karaköy güllüoğlunda yedim
gerçekten boş bi yer değil kahvaltı olmasaydı baklavayıda tavsiye ederdim . . .
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hayatımda yediğim en güzel baklavayı gürkan abinin söylediği karaköy güllüoğlunda yedim
gerçekten boş bi yer değil kahvaltı olmasaydı baklavayıda tavsiye ederdim . . .

merak etme oraya kadar gidipte o baklavanın tadına bakmassam aptal derim kendime:bounce::queen::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst