haklısın , kadınlar dünyaya hakim olcak çünkü çoktan erkekler uzayda yaşamaya başlamış olcak :wiinkk:
çok şakacısın abla
ben başka bi hikaye biliyorum nickin hakkında hatta bi efsane
Zeus’un oğlu Işık Tanrısı Apollon, ırmak kenarında genç ve güzel bir kız görmüştür. Bu kızın ismi Daphne’dir. Apollon Daphne ile ilişki kurmak ister ancak, Daphne kaçar, Apollon da Onu kovalar. Apollon; “Kaçma seni seviyorum” diye bağırır. Daphne ise Tanrılarla sevişen kadınların başlarına neler geldiğini bildiği için korkuya kapılır ve kaçmaya devam eder. Diğer taraftan Apollon, bu güzel kızı mutlaka yakalamak istemektedir. Aralarındaki mesafe gittikçe kısalır ve Apollon Daphne’ye yaklaşır. Kurtulamayacağını anlayan Daphne, birden durur ve bağırır:
Bu yalvarış üzerine Daphne vücudunun ağırlaştığını, odunlaştığını hisseder. Göğüslerini gri bir kabuk kaplar, kokulu saçları yapraklara dönüşür, kolları dallar halinde uzar, ayakları kökleşerek toprağın derinliklerine dalar. Bir anda Daphne, bir defne ağacına dönüşür. Bu olay karşısında Apollon ağaca sarılır ve seslenir:
“Daphne, bundan sonra sen, Apollon’un kutsal ağacı olacaksın. O solmayan ve dökülmeyen yaprakların, başımın çelengi olacak. Değerli kahramanlar, savaşlarda zafere ulaşanlar, hep senin yapraklarınla alınlarını süsleyecekler. Şarkılarda, şiirlerde adımız yan yana geçecek
“Ey toprak ana, beni ört, beni sakla, beni koru”.
25 karakterden aşağı olan msjları gönderemezsin . ama yönetime karşı ayaklandığımız bir gecede bu işinde açığını bulduk :queen: , aşağıdaki linki incele
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/36487-25-karakter-kuralini-devre-disi-birakma.html
bu arada aramıza hoşgeldin :rendeer::rendeer: