Daphne geldiiii

Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
Tanışma bölümündeki mesajları mesajdan saymıyor MT abicim :mrgreen:

hadi yaa, öyle mi oluyormuş, benim de dikkatimi çekmişti :mrgreen: zaten burdan anlıyoruz hanımefendinin ego tatmin etmek amacıyla sadece hoşgeldin mesajlarına cevap yazdığına :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
işte biz buna kadının ilerde dünyaya hakim olacağının belirtilerinden biri diyoruz. Aslında ben şu an bile hakim olduğumuzu düşünüyorum ya :):cherry::cherry::cherry::cherry::wiinkk:
haklısın , kadınlar dünyaya hakim olcak çünkü çoktan erkekler uzayda yaşamaya başlamış olcak :wiinkk:

yakında bütün dünyanın hakimi olucaz :p
çok şakacısın abla :p

ne yazık ki değil. süslü bir ev köpeği aslında :) seneler önce izlediğimiz bir filmin iki köpek kahramanından biri. (Diğeri de rock. pasaklı, yaramaz sokak köpeği ki bu da kardeşimin lakabı ):queen::queen::queen:
ben başka bi hikaye biliyorum nickin hakkında hatta bi efsane :)

Zeus’un oğlu Işık Tanrısı Apollon, ırmak kenarında genç ve güzel bir kız görmüştür. Bu kızın ismi Daphne’dir. Apollon Daphne ile ilişki kurmak ister ancak, Daphne kaçar, Apollon da Onu kovalar. Apollon; “Kaçma seni seviyorum” diye bağırır. Daphne ise Tanrılarla sevişen kadınların başlarına neler geldiğini bildiği için korkuya kapılır ve kaçmaya devam eder. Diğer taraftan Apollon, bu güzel kızı mutlaka yakalamak istemektedir. Aralarındaki mesafe gittikçe kısalır ve Apollon Daphne’ye yaklaşır. Kurtulamayacağını anlayan Daphne, birden durur ve bağırır:
Bu yalvarış üzerine Daphne vücudunun ağırlaştığını, odunlaştığını hisseder. Göğüslerini gri bir kabuk kaplar, kokulu saçları yapraklara dönüşür, kolları dallar halinde uzar, ayakları kökleşerek toprağın derinliklerine dalar. Bir anda Daphne, bir defne ağacına dönüşür. Bu olay karşısında Apollon ağaca sarılır ve seslenir:

“Daphne, bundan sonra sen, Apollon’un kutsal ağacı olacaksın. O solmayan ve dökülmeyen yaprakların, başımın çelengi olacak. Değerli kahramanlar, savaşlarda zafere ulaşanlar, hep senin yapraklarınla alınlarını süsleyecekler. Şarkılarda, şiirlerde adımız yan yana geçecek


“Ey toprak ana, beni ört, beni sakla, beni koru”.

ben de teşekkür ederim. 25 kere (de, niye 25?)

25 karakterden aşağı olan msjları gönderemezsin . ama yönetime karşı ayaklandığımız bir gecede bu işinde açığını bulduk :queen: , aşağıdaki linki incele :p
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/36487-25-karakter-kuralini-devre-disi-birakma.html


bu arada aramıza hoşgeldin :rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ceylan hanım; Evet ağabiniz olurum. msn de yazan doğum tarihimdir. Benim motosiklet dünyasına girdiğim tarihlerde motosikletçinin ruhuna değer verilir dostluklar birbirine sıkıca kenetlenirdi. Bu anlayışla her zaman başımın üstüne yeriniz var. Malesef günümüzde farlı kavramalar ortada. Herzaman kazasız belasız sürüşler dileklerimle.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
haklısın , kadınlar dünyaya hakim olcak çünkü çoktan erkekler uzayda yaşamaya başlamış olcak :wiinkk:


çok şakacısın abla :p


ben başka bi hikaye biliyorum nickin hakkında hatta bi efsane :)

Zeus’un oğlu Işık Tanrısı Apollon, ırmak kenarında genç ve güzel bir kız görmüştür. Bu kızın ismi Daphne’dir. Apollon Daphne ile ilişki kurmak ister ancak, Daphne kaçar, Apollon da Onu kovalar. Apollon; “Kaçma seni seviyorum” diye bağırır. Daphne ise Tanrılarla sevişen kadınların başlarına neler geldiğini bildiği için korkuya kapılır ve kaçmaya devam eder. Diğer taraftan Apollon, bu güzel kızı mutlaka yakalamak istemektedir. Aralarındaki mesafe gittikçe kısalır ve Apollon Daphne’ye yaklaşır. Kurtulamayacağını anlayan Daphne, birden durur ve bağırır:
Bu yalvarış üzerine Daphne vücudunun ağırlaştığını, odunlaştığını hisseder. Göğüslerini gri bir kabuk kaplar, kokulu saçları yapraklara dönüşür, kolları dallar halinde uzar, ayakları kökleşerek toprağın derinliklerine dalar. Bir anda Daphne, bir defne ağacına dönüşür. Bu olay karşısında Apollon ağaca sarılır ve seslenir:

“Daphne, bundan sonra sen, Apollon’un kutsal ağacı olacaksın. O solmayan ve dökülmeyen yaprakların, başımın çelengi olacak. Değerli kahramanlar, savaşlarda zafere ulaşanlar, hep senin yapraklarınla alınlarını süsleyecekler. Şarkılarda, şiirlerde adımız yan yana geçecek


“Ey toprak ana, beni ört, beni sakla, beni koru”.



25 karakterden aşağı olan msjları gönderemezsin . ama yönetime karşı ayaklandığımız bir gecede bu işinde açığını bulduk :queen: , aşağıdaki linki incele :p
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/36487-25-karakter-kuralini-devre-disi-birakma.html


bu arada aramıza hoşgeldin :rendeer::rendeer:


efsane gerçekten çok güzel. paylaştığın için teşekkür ederim...

Ceylan hanım; Evet ağabiniz olurum. msn de yazan doğum tarihimdir. Benim motosiklet dünyasına girdiğim tarihlerde motosikletçinin ruhuna değer verilir dostluklar birbirine sıkıca kenetlenirdi. Bu anlayışla her zaman başımın üstüne yeriniz var. Malesef günümüzde farlı kavramalar ortada. Herzaman kazasız belasız sürüşler dileklerimle.

çok teşekkür ederim. ben de Ankarada sizi misafir etmekten onur duyarım :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst