Daphne geldiiii

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hoşgeldiniz Ceylan hanım.. Tanışma topiğinizi yeni farkettim oldukça uzun bir karşılama olmuş.:) Umarım kalıcı ve katılımcı olursunuz. Selamlar..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Hoşgeldiniz Ceylan hanım.. Tanışma topiğinizi yeni farkettim oldukça uzun bir karşılama olmuş.:) Umarım kalıcı ve katılımcı olursunuz. Selamlar..
Teşekkür ederim. Sağolsun arkadaşlar bendeki pozitif enerjiyi farkettiler. selamlar bizden de...
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
şu başlığı kilitleyin artık, kadıncağız hoşbulduk demekten yoruldu :queen:

Teşekkür ederim. Sağolsun arkadaşlar bendeki pozitif enerjiyi farkettiler. selamlar bizden de...

biz ona çekim yasası diyoruz, pozitif enerji değil :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ceylan ne topik yaw ..umarım katılımcı olursunuz demekki benim konserlere gelsen ne dinleyici olur yaw barı dolduruurz..:mrgreen:

harbiden kitleyin hatun bayılacak yaw ...neyse ceylan sen başka topikte yorumlara katıl bari topik kapansın :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
şu başlığı kilitleyin artık, kadıncağız hoşbulduk demekten yoruldu :queen:



biz ona çekim yasası diyoruz, pozitif enerji değil :queen:
sadece beni düşündüğünüz için di mi? yani kıskançlık falan yok :queen::queen::queen::queen:

yaw ceylan ne topik yaw ..umarım katılımcı olursunuz demekki benim konserlere gelsen ne dinleyici olur yaw barı dolduruurz..:mrgreen:

harbiden kitleyin hatun bayılacak yaw ...neyse ceylan sen başka topikte yorumlara katıl bari topik kapansın :mrgreen::mrgreen:

kardeş sen yeterki ankarada hangi bar olduğunu ve tarihini söyle, biz doldurmasını biliriz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesef ceylan ankarada şimdilik yok konser..ama istanbula geldiginde gelirsin istersen yolun düşerse ...tabi mütün motorcu kardeşlerimide
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
korumalıklarınız var mı? hoşgeldiniz ama korumalık yoksa hoş kalmayacaksınız demektir
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Hoş geldiniz:wiinkk:



Sen bayağı yenisin galiba buralarda:bounce:
hoşbulduk teşekkürler...

beklerim nedemk..başım üstüne

eyvallah Soner, sağol...:wiinkk:

korumalıklarınız var mı? hoşgeldiniz ama korumalık yoksa hoş kalmayacaksınız demektir


eksik korumam yok. olsa binmem zaten...hoşbulduk...

korumalıklarınız var mı? hoşgeldiniz ama korumalık yoksa hoş kalmayacaksınız demektir


eksik korumam yok. olsa binmem zaten...hoşbulduk...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
bune yaa yazıyo yazıyo msj sayısı 1 iyi kekliyo gibime geldi :silent:
Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 1
Üyelik Tarihi: 14-12-08
Bulunduğu Yer: Ankara
Motosikleti: Honda Titan
Kan Grubu: A Rh+
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Tanışma bölümündeki mesajları mesajdan saymıyor MT abi :mrgreen:

Hoş geldin Ceylan:), bizi bırakıp gitmezsin hemen,katılımcı olursun inşallah diyeceğim ama çoktan olmuşsun zaten :p
Kazasız belasız bol km.ler ablacım..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst