Daphne geldiiii

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler arkadaşlar..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaay ankaralıların haline vaayki ne vayy :pale:

saçlarına bakıcam diye girecekler sağa sola
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:


yuh diyorum sana arkadaşım.. bizleri bu kadar aşağılaman garip :)
şaka yaptığını umuyorum yoksa başka bir şey derdim :)

aramıza hoşgeldin arkadaşım, allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
hoşgeldin ceylan :) sen neymişsin yaa 5.sayfanda bitiyoo online olmaya devam edersen 10 sayfayı bulur bu başlık

bi tane video varya MG de onu koysana :)
kardeş iş güç olmayınca hep pc başındayım. video yu koymayı düşünmüyorum, sonundaki sevinç dansım çok komik :queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aaaa! "daphne",hoşgeldin arkadaşım.Enişte bey nasıllar? Selmalarımı iletirsen sevinirim:cherry:.Bi daha yuvarlanmadın inşallah motorla:)?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Hosgeldin Ceylan:rendeer:
Daima kazasiz belasiz sürüsler dilerim:cat:

teşekkür ederim, dilekler hepimiz için olsun...

Hakkaten,Selma nedir yahu:silent:? Selam diycektim ben orada:cherry:.Sakın adama kızmayasın,elim sürçtü yani:cherry:.
ben anlayacağımı anladım, sıkma canını sen :)

hoş geldin CEYLAN.kazasız bol km.ler olsun.:rendeer:

teşekkür ederim Adanalı Abim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst