Daphne geldiiii

Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
32
Merhabalar Ceylan Hanım, hoşgeldiniz. Umarım uzun yıllar keyifle motor tutkunuzu sürdürürsünüz.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhaba ceylan hanım. Aramıza katılmakla bizleri mutlu ettiniz. Artık gıda mühendisimiz de var. Hoş geldiniz. Kazasız belasız nice yıllar hep birlikte oluruz inşallah. İkametiniz başkent. Fakat İstanbul' dada konaklayabileceğiniz güvenilir bir dost evinizin olduğundan emin olabilirsiniz.. Aynı tutkuya ortak doslar başımızın üstüne.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
maşallah nedense bu bayanların tapicleride hep kalabalık oluyo bi selam verip gidiyolar:silent:

inşallah kalıcı ve katılımcı olurusunuz
aramıza hoşgeldiniz...:rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4

teşekkür ederim, hoşbuldum:)

Merhabalar Ceylan Hanım, hoşgeldiniz. Umarım uzun yıllar keyifle motor tutkunuzu sürdürürsünüz.
teşekkür ederim, motor tutkusunun biteceğini pek sanmıyorum. umarım kazasız belasız yıllarca bineriz...

Merhaba ceylan hanım. Aramıza katılmakla bizleri mutlu ettiniz. Artık gıda mühendisimiz de var. Hoş geldiniz. Kazasız belasız nice yıllar hep birlikte oluruz inşallah. İkametiniz başkent. Fakat İstanbul' dada konaklayabileceğiniz güvenilir bir dost evinizin olduğundan emin olabilirsiniz.. Aynı tutkuya ortak doslar başımızın üstüne.

çok çok teşekkür ederim. msn adresinizdeki tarih doğum tarihiniz ise osman abi demek isterim. ve lütfen hanım sözüne de gerek yok. küçükler için söylüyorum, abla sıfatından gocunmam. :queen: İstanbula geldiğimde mutlaka ararım.

maşallah nedense bu bayanların tapicleride hep kalabalık oluyo bi selam verip gidiyolar:silent:

inşallah kalıcı ve katılımcı olurusunuz
aramıza hoşgeldiniz...:rendeer:

yok yok kalıcı olacağım inşallah.

yarısmacı arkadaslara basarılar lafı nerde

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkatimi çekti yazmadam duramayacağım...Daphne...Ceylan hanımın mesaj sayısı (0) sıfır gözüküyor..acaba bendemi bi yanlışlık var...Hanımefendi 10 larca mesaj yolladı fakat mesaj sayısı 0 ..Bi yanlışlık varsa modlar bunu düzeltsinler..mesaj sayıları güme gitmesin...bu kadar ilgi ve alaka gören bi üyemizin mesajları 0 olarak görünmemeli..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bu başligi bi erkek acsaydi kimse ilgilenmezdi :mrgreen:
sende ilgilenmişin ama:silent:

Dikkatimi çekti yazmadam duramayacağım...Daphne...Ceylan hanımın mesaj sayısı (0) sıfır gözüküyor..acaba bendemi bi yanlışlık var...Hanımefendi 10 larca mesaj yolladı fakat mesaj sayısı 0 ..Bi yanlışlık varsa modlar bunu düzeltsinler..mesaj sayıları güme gitmesin...bu kadar ilgi ve alaka gören bi üyemizin mesajları 0 olarak görünmemeli..
evet bencede çok haklısın:cat:

gerçekler acıdır rola :bounce:
yakında bütün dünyanın hakimi olucaz :p
:queen::queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çamaşıra dek geldin abla :p

karşılama merasimini en gü<el şekilde sonra yaparım :p

::tutkuy::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mesaj sayısı hala 0 sıfır görünüyor..sebebini merak ediyorum.
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Dikkatimi çekti yazmadam duramayacağım...Daphne...Ceylan hanımın mesaj sayısı (0) sıfır gözüküyor..acaba bendemi bi yanlışlık var...Hanımefendi 10 larca mesaj yolladı fakat mesaj sayısı 0 ..Bi yanlışlık varsa modlar bunu düzeltsinler..mesaj sayıları güme gitmesin...bu kadar ilgi ve alaka gören bi üyemizin mesajları 0 olarak görünmemeli..

tanışma topiklerine yazılan mesajlar sanırım konuyu açan kişinin normal mesaj sayısını etkilemiyor.
bu arada hoşgeldiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır başka tanışma topiklerinde konuyu açan kişinin mesaj sayıları görüküyor ve o topiğe yollamış olduğu mesajlar mesaj sayısına ekleniyor..

Örneğin...
VULCAN67 üyemiz tanışma topiği açmış ve 2 adet mesajı var..mesaj sayısı 2 olarak gözüküyor..Gördüğüm kadar tanışma topiklerinde mesajlar mesaj sayısına ekleniyor...Dikkatimi çektiği için yazdım tabiki..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bak benım sımdı artmıcak :p

gördünmü artmadı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Hayır başka tanışma topiklerinde konuyu açan kişinin mesaj sayıları görüküyor ve o topiğe yollamış olduğu mesajlar mesaj sayısına ekleniyor..

onlar başka konulara yazdıkları mesajlardır. zaten son mesaj sayınız ne ise ilk yazdığınız mesajda bile o görünür...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst