Daphne geldiiii

Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Teşekkürler, uğrayacağım tabii de Adana biraz uzak kalıyor sanki :queen:[/QUOTE]

ohooo 500 km titan ne 500 kmler görür,bekleriz kababa:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
OFF Bu kız sallar ortalığı be baksanıza herkese tek tek cevap :wiinkk:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Aaa DAPHNE ablaaa:mrgreen: mua hoş geldiniz efem buyursunlar...:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
nickinin anlamı, bizim scoby doo'dki güzel sarışın kız olan dimi :mrgreen: ilk aklmıa gelen o olu :) defnii:)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Teşekkürler, uğrayacağım tabii de Adana biraz uzak kalıyor sanki :queen:

ohooo 500 km titan ne 500 kmler görür,bekleriz kababa:rendeer:[/QUOTE]
Adanaya defalarca geldim, benim için çok tehlikeli yerlerden biri. 3 gün kalıp 2 kg alıp dönmüştüm en son geldiğimde :)

OFF Bu kız sallar ortalığı be baksanıza herkese tek tek cevap :wiinkk:

vaktim ve saygım çok...bu sıcak karşılama, tek tek ilgilenmeyi hakediyor...:cat:

Aaa DAPHNE ablaaa:mrgreen: mua hoş geldiniz efem buyursunlar...:rendeer:
teşekkür ederim, çok naziksin. :p

nickinin anlamı, bizim scoby doo'dki güzel sarışın kız olan dimi :mrgreen: ilk aklmıa gelen o olu :) defnii:)
ne yazık ki değil. süslü bir ev köpeği aslında :) seneler önce izlediğimiz bir filmin iki köpek kahramanından biri. (Diğeri de rock. pasaklı, yaramaz sokak köpeği ki bu da kardeşimin lakabı ):queen::queen::queen:

yakışmak derken?o nası bi olay ya elbisemi ayakkabımı bu...

ben de pek anlayamadım. ayrıca motorun üzerine yakışmak ne ki?Görsel bişi olduğunu hiç düşünmemiştim, içsel olduğunu düşünüyorum :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ne yazık ki değil. süslü bir ev köpeği aslında :) seneler önce izlediğimiz bir filmin iki köpek kahramanından biri. (Diğeri de rock. pasaklı, yaramaz sokak köpeği ki bu da kardeşimin lakabı ):queen::queen::queen:

af buyur ablacım :) keşke sormasaydım :)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
oh oh şuan toplamda 17 üye okuyor.Bu hoş geldin topiği rekor olacak anlaşılan. pek tasvip etmedim açıkcası:farao:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
oh oh şuan toplamda 17 üye okuyor.Bu hoş geldin topiği rekor olacak anlaşılan. pek tasvip etmedim açıkcası:farao:
neden tasvip etmediniz. ne güzel işte. bir topik altında bir sürü insan bir arada. amaç bir arada olmak değil mi?:cat:

hoşgeldiniz aramıza:rendeer:
çok teşekkür ederimmmm:wiinkk:

ta kendisiyim :bounce:

bi zamanlar bütün tayfa buralardaydık :p

hoşgeldin tekrar :rendeer:

teşekkürler rockyyyyy
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbiden ne uzamış topik..daphane sen bence trafikte balaklava tak benimde saçlar uzun hem saç dökmelirini önlüyo.. bide sitedede foto koyma baksana yaw topik almış başını yürümüş beya:mrgreen:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
harbiden ne uzamış topik..daphane sen bence trafikte balaklava tak benimde saçlar uzun hem saç dökmelirini önlüyo.. bide sitedede foto koyma baksana yaw topik almış başını yürümüş beya:mrgreen:
cümlenin sonunu görünce acaba hemşerimiyiz dedim ama şehir farklı görünüyor. takıyorum zaten, kimseyi sıkıntıya sokmak istemem.

hoşgeldiniz?
ehliyetiniz varmı? nezamandan beri motor kullanıyosunuz

daha çok yeniyim.ehliyet için çalışıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ama keçiören aktepe dogumluyum bazen kafama esip motorla geliyom hafta sonları bazen konserlerim oluyo geliyom işte..ehliyete kelincede kesinlikle ilk başta ehliyet koruma dikkatli vekazasız günler
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
yok ama keçiören aktepe dogumluyum bazen kafama esip motorla geliyom hafta sonları bazen konserlerim oluyo geliyom işte..ehliyete kelincede kesinlikle ilk başta ehliyet koruma dikkatli vekazasız günler


be ya trakya sözü..eksik korumayla asla binmem.ehliyet de alınacak tabii
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanki murtinin arakadaşı gibime geldin.... :p Neyse ..Hooooşgeldddinnn... Toplantılarımıza bekleriz.... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst