Dalaman'ın Kedileri

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Cuma günü Dalaman'da kafenin önünde bu meraklı kedilere rastladık.ilginç geldi sanki 40 yıllık motorcu olmuşlar.:p





 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Yeniledim şimdi düzeldi........................
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok tipsiz bu kediler yaa kötü kötü bakıyolar..:pale:
Yoksa sen motorculara tipsiz mi demek istedin:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bayıldım valla, acaip tatlı bakıo keratalar. :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yanlız bu cok sasırtıcı ya bu kedılerın motosıklet uzerınde yatmak gıbı bı egılımlerı var hep goruyorum bunu :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben kedileri çok severim, belli oluyodur.. :p Hayvanın benden çektiğini bizim mahalle bilir.... :mrgreen: Eğer msn de dışardaysam kesin bu kediciği seviyorumdur..:mrgreen:

0003wq9.jpg
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
kediye naptıysan öle kaçacak gibi duruyo :)
hiç sevmem kedileri
nankör kedi diye boşuna dememişler :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
dalamanın kediler motorcu çanakkaleninkiler arabacı hep araba üstlerinde yatıyorlar kaputları sıcak diye işi biliyorlar
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392


bu keratayı her sabah benim motorun üzerinden ben uyandırıyorum bide işemese :pr:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
valla ben de ordydım hiçte kaçacak gibi durmuyorlardı
daha çok ne çekiyorsun kardeşim , keyfimizin içine ettin
şimdi yicen pençeyi der gibiydiler :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
aahhh ah kedi demeyin bana :) bizim işyerinin önündede var hemde 3-4 tane ne zaman gelip motoru çeksem en fazla 5-10 dk.sonra biri zıplıyodu üstüne :p bide rahatlarına düşkünler neresine sığmıyolarsa diğer kedi gelince hemen kovalıyolar tek olucaklar illaki yani üstünde :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
kediler keyiflerine çok düşkün.bu sabah ilk defa motosikletimin üstünde kedi gördüm.içim acıdı.geceleri ben değil kediler ona dostluk ediyodu:salut::mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
48
Ben kedileri çok severim, belli oluyodur.. :p Hayvanın benden çektiğini bizim mahalle bilir.... :mrgreen: Eğer msn de dışardaysam kesin bu kediciği seviyorumdur..:mrgreen:

0003wq9.jpg

bizim otoparkta da var motor hastası dengezis bir kedi. bir elemanın koltuğunu parçalamış en son sırtında 42 numara ayak izi vardı. sanırım tekrar dengesini buldu artık gözükmüyor.:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst