Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben kedileri çok severim, belli oluyodur.. Hayvanın benden çektiğini bizim mahalle bilir.... :mrgreen: Eğer msn de dışardaysam kesin bu kediciği seviyorumdur..:mrgreen:
valla ben de ordydım hiçte kaçacak gibi durmuyorlardı
daha çok ne çekiyorsun kardeşim , keyfimizin içine ettin
şimdi yicen pençeyi der gibiydiler :mrgreen:
aahhh ah kedi demeyin bana bizim işyerinin önündede var hemde 3-4 tane ne zaman gelip motoru çeksem en fazla 5-10 dk.sonra biri zıplıyodu üstüne bide rahatlarına düşkünler neresine sığmıyolarsa diğer kedi gelince hemen kovalıyolar tek olucaklar illaki yani üstünde :mrgreen:
kediler keyiflerine çok düşkün.bu sabah ilk defa motosikletimin üstünde kedi gördüm.içim acıdı.geceleri ben değil kediler ona dostluk ediyodu:salut::mrgreen:
Ben kedileri çok severim, belli oluyodur.. Hayvanın benden çektiğini bizim mahalle bilir.... :mrgreen: Eğer msn de dışardaysam kesin bu kediciği seviyorumdur..:mrgreen:
bizim otoparkta da var motor hastası dengezis bir kedi. bir elemanın koltuğunu parçalamış en son sırtında 42 numara ayak izi vardı. sanırım tekrar dengesini buldu artık gözükmüyor.ale: