İsteyerek yapmadığı kesin, ama durmamakla çok ayıp etmiş, asıl önemli olan sizlerde bişey olmamış, çiziktir boyanır kafanıza takmayın.
ben edirnedeym.. olurda buraya kacarsa haber ederm
geçmiş olsun...
sende var bi keramet ama bakalım.Tekrar sağolun arkadaşlar allah kimseye vermesin..
Özer bu arada harbiden şansızlık ya yamaha ile gelirken kilometre teli koptu.
Sonra apriliayı cıkardım arkasından bu olay bugun bıseyler var sanırım bende